افزایش سوء تغذیه در سالمندان انگلیسی

به گزارش دانشنامه آریایی، نتایج یک مطالعه پزشکی نشان می دهد تعداد افراد بالای 60 سال در انگلیس که دچار سوء تغذیه هستند در مدت یک دهه سه برابر شده است.

افزایش سوء تغذیه در سالمندان انگلیسی

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران، موسسه خیریه Age در انگلیس در گزارشی هشدار داد: تعداد افراد بالای 60 سال که به دلیل سوء تغذیه در بیمارستان بستری شده اند در مدت یک دهه گذشته بیش از سه برابر رشد داشته است.

طبق اعلام این موسسه موارد تشخیص افراد مبتلا به سوء تغذیه در بیمارستان های انگلیس از 1405 مورد در سال های 2008-2007 میلادی به 4988 مورد در سال های 2018-2017 رسیده است.

کارشناسان این موسسه با بیان اینکه اکثریت موارد سوء تغذیه مورد توجه قرار نمی گیرد، اظهار داشتند: بیش از یک میلیون نفر از 12.2 میلیون فرد میانسال و سالمندی که در انگلیس زندگی می نمایند دچار سوء تغذیه هستند یا در معرض این خطر قرار دارند.

سوء تغذیه خدمات مراقبتی و درمانی را تحت فشارقرار می دهد چرا که درمان افرادی با وزن پایین نسبت به افرادی با وزن طبیعی و سالم دو تا سه برابر بیشتر هزینه دارد. انتظار می رود هزینه خدمات مراقبت اجتماعی و سلامت مرتبط با سوء تغذیه سال آینده به 13 میلیارد پوند در این کشور برسد.

به گزارش روزنامه ایندیپندنت، عوامل سوء تغذیه ممکن است متفاوت باشد که مشکل در بلع و جویدن غذا به دلیل بیماری های دهان و دندان از جمله آن هاست. همچنین فقر در سنین بالا می تواند فاکتور خطرزایی باشد. همچنین در یک مطالعه معین شد 360 هزار فرد 50 تا 64 ساله و 29 هزار فرد 65 تا 74 ساله به دلیل مسائل اقتصادی مجبور به حذف وعده های غذایی هستند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 704

به "افزایش سوء تغذیه در سالمندان انگلیسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش سوء تغذیه در سالمندان انگلیسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید