انواع کاغذ دیواری را بشناسید

به گزارش دانشنامه آریایی، رپرتاژ آگهی - آیا برای تغییر دکوراسیون و یا ایجاد حس بیشتر به فضا، در فکر نصب کاغذ دیواری هستید؟؟ اگر می خواهید با استفاده از کاغذ دیواری محیط خانه تان را به سطح بالاتری از زیبایی برسانید، بهتر است قبل از هر کاری با انواع آن آشنا شوید؛ چرا که پس از شناخت انواع آن، بهتر متوجه خواهید شد که کاغذ دیواری یک محصول بسیار فوق العاده و هیجان انگیز است که به سادگی و در سریع ترین زمان ممکن، تغییرات دلچسب و خاصی را در محیط زندگی و یا کاریتان ایجاد می کند.

انواع کاغذ دیواری را بشناسید

به دلیل استقبال زیاد از کاغذ دیواری برای تغییر دکوراسیون داخلی، هر ساله این متریال در طرح های متنوعی تولید می شود تا همه بتوانند متناسب با دکوراسیون منزل، اتاق، شرکت و هر محیط دیگری، طرح ایده آل خود را انتخاب کنند.

کاغذ دیواری ها با چسب مخصوص به دیوار چسبانده می شوند و دارای ضخامت بسیار نازکی هستند. اما اگر با رعایت اصول درست بر روی دیوار چسبانده شوند، به راحتی پاره نمی شوند. از دیگر مزیت های کاغذ دیواری های جدید می توان به قابلیت شستشوی آنها اشاره نمود تا به راحتی بتوان هر چند وقت یک بار آنها را تمیز کرد؛ بدون این که خراب شوند.

1.کاغذ دیواری سه بعدی، یکی از جدیدترین محصولات دکوراسیون داخلی است.

چسباندن کاغذ دیواری سه بعدی، طرحی برجسته در فضای محیط ایجاد می کند که توسط دیگران مورد توجه بسیاری قرار می گیرد. به طوری که همه مجذوب طرح کاغذی دیواری سه بعدی می شوند.

یکی از کاربردهای این مدل کاغذ دیواری ایجاد طرح دیوار پوش های گران قیمت است. از آنجا که اجرای دیوارپوش های سه بعدی بسیار هزینه بر است؛ به سادگی می توان با کاغذ دیواری سه بعدی طرح آنها را در محیط خانه یا محل کار ایجاد کرد.

خوب است بدانید که تمام طرح های این مدل کاغذ دیوار قابل شستشو هستند و می توانید در ابعادهای دلخواه به صورت مات یا براق سفارش دهید.

2. با تغییر سبک دکوراسیون های داخلی به سبک مدرن، از کاغذ دیواری مدرن بیشتر استقبال می شود.

این روزها کمتر کسی فضای شلوغ و وسایل سلطنتی را می پسندد و بیشتر دکوراسیون های داخلی منازل به سبک مدرن طراحی می شود. به همین خاطر، بیشتر اشخاص به دنبال کاغذ دیواری های طرح مدرن هستند.

دلیل انتخاب کاغذ دیواری مدرن جلوه دادن بسیار زیاد به مبلمان و فضای خانه است. اما کاغذ دیواری مدرن چه ویژگی هایی دارد؟ این مدل کاغذ دیواری با رنگ های خنثی یا شاد و طرح و نقش های خلوت طراحی می شود. دقت داشته باشید، انتخاب طرح و رنگ باید با وسایل محیط هم خوانی داشته باشد.

معمولاً در طراحی کاغذ دیواری مدرن از نقش های برجسته استفاده نمی شود.

در طراحی این مدل کاغذ دیواری بیشتر بر روی اشکال و طرح های هندسی تمرکز می شود و طرح های تکراری و قدیمی مانند گل های بزرگ برجسته به چشم نمی خورد.

3. کاغذ دیواری کلاسیک با طرح ها و رنگ های آرامش بخش گزینه بسیار مناسبی است.

یکی دیگر از مدل کاغذ دیواری های پرطرفدار کاغذ دیواری کلاسیک است که در طرح ها و رنگ های آرامش بخش و جذاب طراحی و به آسانی با محیط هماهنگ می شود.

اگر برای انتخاب کاغذ دیواری کلاسیک به سراغ باکیفیت ترین محصول بروید، بی شک فضای محیط را به فضای دلنشین و دوست داشتنی تبدیل می کنید. معمولا کاغذ دیواری کلاسیک با رنگ های نسکافه ای، یاسی، کرم و غیره و طرح های ساده تولید می شود و برای تمامی فضاها مناسب است.

4 یکی از مدل های شیک و جذاب کاغذ دیواری، مدل داماسک است.

ابتدا این طرح بسیار جذاب در ساخت روتختی ها، مبلمان و وسایل تزیینی به کار برده می شد. اما با پیشرفت صنایع امروزه طرح داماسک بر روی کاغذ دیواری بسیاری از ساختمان های مسکونی و تجاری مشاهده می شود. طرح کاغذ دیواری داماسک شامل گل هایی می باشد که به صورت خلاقانه و منظم کنار هم طراحی شده است. البته از اشکال هندسی مختلفی برای چیدمان گل ها مانند لوزی استفاده می شود.

یکی دیگر از ویژگی های ظاهری کاغذ دیواری داماسک برجسته بودن طرح است . این خاصیت بسیار ملایم در ظاهر کاغذ دیواری گنجانده شده است.

خرید کاغذ دیواری در مقایسه با دیگر اقدامات ساختمانی بسیار به صرفه تر است.

همانطور که می دانید ، کاغذ دیواری یکی از قدیمی ترین راه ها برای پوشاندن دیوار است که هنوز هم طرفداران زیادی دارد و در انواع و طرح های مختلف ساخته می شود. بدون شک این مدل دیوار پوش نسبت به دیگر اقدامات ساختمانی و دکوراسیون به صرفه تر است. اما ممکن است هنگام ورود به بازار با قیمت های متفاوتی روبرو شوید که باید بدانید دلیل آن متفاوت بودن کیفیت کاغذ دیواری است. این مشکل ممکن است تصمیم گیری را برای شما کمی سخت کند. پس هنگام خرید بهتر است مقدار هزینه را برای خودتان مشخص و سپس با توجه به آن مدل دلخواه را انتخاب کنید. به طور کلی، قیمت کاغذ دیواری بر اساس تعداد رول مورد نیاز مشخص می شود. مثلا، شما زمانی که صد متر کاغذ دیواری نیاز دارید، هزینه آن نسبت به خرید 20 متر کاملاً متفاوت است.

حال از کجا کاغذ دیواری مورد نظر خود را خریداری کنید؟

آیا برای خرید کاغذ دیواری فروشگاه معتبری می شناسید؟؟ فروشگاهی که بتواند همه جانبه شما را برای خرید مطمئن راهنمایی کند، بدون این که نیازی باشد به دیگر فروشگاه ها سر بزنید. بابت این موضوع نگران نباشید. برای شما یک پیشنهاد ویژه داریم. فروشگاه کاغذ دیواری النین مارکت یک فروشگاه منحصربه فرد با امکانات کامل است که برای ارائه بهترین خدمات و جلب رضایت مشتری بسیار تلاش می کند. تلاش بی وقفه فروشگاه کاغذ دیواری النین مارکت باعث شده است فضایی دلنشین و بسیار محبت آمیز برای مشتریان عزیز خود فراهم کند تا آنها بتوانند یک خرید لذت بخش را تجربه کنند.

چگونه از فروشگاه کاغذ دیواری النین مارکت خرید کنید؟؟

نحوه خرید از فروشگاه اینترنتی کاغذ دیواری النین مارکت بسیار ساده و راحت است. شما با مراجعه به سایت و مشاهده مدل های مختلف کاغذ دیواری مدل ایده آل خود را انتخاب می کنید و سپس بعد از طی کردن مراحل خرید می توانید به دو صورت، مبلغ کالای خریداری شده خود را پرداخت کنید. در روش اول که به صورت آنلاین است، شما با مراجعه به درگاه های امن پرداخت الکترونیک، خیلی سریع و راحت پرداختتان را انجام می دهید و همچنین در روش دوم، پرداخت در درب منزل است؛ یعنی پس از تحویل کالا، مبلغ فاکتور شده را به صورت نقدی به تحویل دهنده کالا تحویل می دهید.

همچنین بد نیست بدانید که النین مارکت علاوه بر فروش کاغذ دیواری در طرح های متنوع، برندهای مختلف محصولات باکیفیت دیگری همچون: کفپوش، لمینت پارکت، قرنیز، چسب قرنیز، قرنیز لمینته، قرنیز روکش PVC و… را نیز در فروشگاه اینترنتی خود ارائه می کند.

زیبایی فضای زندگیتان را از النین مارکت بخواهید… تلفن تماس: 02177310997

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 26 آبان 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 1390

به "انواع کاغذ دیواری را بشناسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انواع کاغذ دیواری را بشناسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید