این مرد همان ریوزو همسر اوشین پس از 35 سال است

به گزارش دانشنامه آریایی، اوشین از سریال های قدیمی در دهه 60 است که هواداران زیادی در ایران داشت. همسر اوشین، ریوزو در گذر زمان تغییر چهره جالبی داشته است که برای هوادارانشان مجذوب کننده است.

این مرد همان ریوزو همسر اوشین پس از 35 سال است

همه ما سریال سال های دور از خانه که با نام شخصیت اصلی سریال یعنی اوشین نامگذاری شده بود را به یاد داریم. مجموعه تلویزیونی جذابی که در سال 1983 به وسیله شبکه ان اچ کی ساخته و در دهه 1360 در تلویزیون کشورمان ایران پخش میشد.

محبوبیت بالای این سریال، از همان زمان تا کنون، اوشین را به عنوان یکی از کارکتر های فراموش نشدنی در فکر ما ثبت نموده است. شخصیت اصلی داستان سریال اوشین، زنی بود به نام اوشین تانوکورا که در سنین پیری خاطرات زندگی سختش را از زمان کودکی تا بزرگسالی نقل میکند.

شیرو نامیکی

بازیگر نقش ریوزو در سریال اوشین که نقش همسر اوشین را بازی میکرد، شیرو نامیکی بازیگر ژاپنی است که در 21 سپتامبر 1957 در چیبا ژاپن به جهان آمد. او بازی در درام ها و فیلم های تلویزیونی را در دهه 1990 با حضور در سریال Miyazawa Kenji Sono ai (1996) شروع کرد و بعداً در فیلم پیروز Godzilla 2000 (1999) بازی کرد و به معروفیت بیشتر دست یافت.

منبع: اقتصاد آنلاین

منبع: فرادید
انتشار: 25 اسفند 1401 بروزرسانی: 25 اسفند 1401 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 2353

به "این مرد همان ریوزو همسر اوشین پس از 35 سال است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این مرد همان ریوزو همسر اوشین پس از 35 سال است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید