باشگاه نساجی در پرونده 3 بازیکن جدا شده خود باخت

به گزارش دانشنامه آریایی، اعتراض باشگاه نساجی مازندران از 2 بازیکن سابق خود در سازمان لیگ به جایی نرسید.

باشگاه نساجی در پرونده 3 بازیکن جدا شده خود باخت

به گزارش، سازمان لیگ فوتبال کشورمان با شکایت تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر مبنی بر استفاده غیر قانونی تیم شهرخودروی مشهد از بازیکنان سابق نساجی از جمله رضا علیاری، حسن جعفری و میلاد سرلک واکنش نشان داد و خاطرنشان کرد اقدام باشگاه شهرخودرو قانونی بوده و این بازیکنان با وجود بندی در قراردادشان مبنی بر فسخ یک طرفه با نساجی مازندران اجازه حضور در تیم های دیگر را برای نیم فصل دوم داشته اند.

سازمان لیگ در این اطلاعیه متذکر شد: این فسخ یک طرف مجدد که در 8 دی 1398 انجام گرفته موضوعی است که شاهین شهرداری بوشهر به دلیل عدم اطلاع، اشاره ای به آن نداشته است و باشگاه نساجی مازندران نیز بعد از انجام فسخ یکطرفه مجدد این بازیکنان اقدامی در خصوص شکایت کتبی و رسمی انجام نداد.

لازم به شرح است کمیته جابجایی سازمان لیگ طبق تبصره ماده 15 آئین نامه که به صراحت اعلام می دارد. جابجایی سازمان لیگ بدون ورود به ماهیت موضوع، فسخ قرارداد را ثبت می کند و مسئولیت آن متوجه شخص متقاضی ثبت است.

طبق ادعای باشگاه نساجی شکایت رسمی از این بازیکنان شده بود، اما با توجه به وجود تبصره در آیین نامه این اعتراض به جایی نرسیده است، اما همچنان این باشگاه قائمشهری پیگیر جدایی سه بازیکن خود بوده و اصرار دارد که جدایی این بازیکنان مربوط به نیم فصل اول بوده و اگر جدایی قرار است صورت بگیرد باید با خاتمه نیم فصل اول اتفاق می افتاد. از قرار معلوم کوشش باشگاه نساجی در این پرونده بی نتیجه بوده و باید پیگیری خود را در خصوص جدایی این 3 بازیکن را متوقف کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 15 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 818

به "باشگاه نساجی در پرونده 3 بازیکن جدا شده خود باخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باشگاه نساجی در پرونده 3 بازیکن جدا شده خود باخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید