برنامه های کلان سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور اعلام شد

به گزارش دانشنامه آریایی، تهران (پانا) - جلسه معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با معاونان توسعه مدیریت و پشتیبانی استان ها با هدف تبیین بخشنامه راهکارهای عملیاتی ایجاد انگیزه و رضایت شغلی کارکنان چهارشنبه 29 بهمن سال جاری به صورت ویدئو کنفرانس برگزار گردید.

برنامه های کلان سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور اعلام شد

جهت دریافت خدمات هزینه بازسازی منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، آنالیز شاخص های ارزیابی عملکرد حوزه معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی ادارات کل و پیشنهادها و نقطه نظرات استان ها در حوزه منابع انسانی و پشتیبانی، دو محور دیگر این جلسه بود.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با اشاره به اهمیت موضوع سرمایه انسانی به عنوان مهم ترین و با ارزش ترین سرمایه سازمان، گفت: انگیزه نیروی انسانی باید حفظ گردد و برای نگهداشت انگیزه در بین همکاران سازمان نوسازی مدارس، پیاده سازی دستورالعمل انگیزش کارکنان و توانمندی سازی نیروی انسانی به وسیله آموزش و ارتقای نیروی انسانی لازم است.

علی شهری توضیحاتی درباره برنامه های کلان سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور را در محورهای تشکیلات و ساختار استان ها، پیگیری تخصیص اعتبارات مورد احتیاج استان ها، تبدیل اعتبارات استانی به ملی و بعضی موارد دیگر، ارائه کرد.

در ادامه علی مناهی، مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور نیز توضیحاتی در باره محورهای مهم حوزه منابع انسانی و جزئیات آن ارائه کرد.

سپس راهکارهای ایجاد انگیزه در بین کارکنان توسط یکی از کارشناسان سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور ارائه شد و معاونان توسعه مدیریت و پشتیبانی استان ها نیز نقطه نظرات و پیشنهادهای خود را در این باره بیان کردند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 5 اسفند 1399 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 1585

به "برنامه های کلان سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه های کلان سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید