تور روسیه ارزان: بسته تحریمی تازه اتحادیه اروپا برای تحریم کامل نفت روسیه

به گزارش دانشنامه آریایی، رئیس کمیسیون اروپا از پیشنهاد تحریم واردات نفت روسیه تا شش ماه آینده و سایر مشتقات نفتی این کشور تا خاتمه سال 2022 اطلاع داد.

تور روسیه ارزان: بسته تحریمی تازه اتحادیه اروپا برای تحریم کامل نفت روسیه

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، در حالیکه مجلس اروپا آنالیز تحریم های نو نفتی علیه روسیه را شروع نموده است رئیس کمیسیون اروپا از پیشنهاد تحریم کامل مرحله به مرحله نفت و مشتقات نفتی روسیه در همه انواع آن اطلاع داد.

به گفته اورسولا فن در لین، در بسته تحریمی نو که ششمین بسته تحریمی اتحادیه اروپا علیه روسیه محسوب میشود نفت خام روسیه ظرف شش ماه و سایر مشتقات نفتی این کشور تا خاتمه سال 2022 به طور کامل تحت تحریم قرار خواهد گرفت.

براساس گزارش آسوشیتدپرس، فن در لاین در سخنرانی خود در مجلس اروپا در استراسبورگ از کشور های عضو اتحادیه اروپا خواست تا واردات نفت خام را ظرف شش ماه و محصولات پالایش شده را تا خاتمه سال متوقف نمایند.

بعلاوه اسبر بانک، بزرگترین بانک روسیه و دو بانک اصلی دیگر روسیه از سیستم تعاملات بانکی بین المللی موسوم به سوئیفت قطع خواهد شد.

وی اضافه کرد: ما مطمئن خواهیم شد که نفت روسیه به صورت منظم، به روشی که به ما و شرکای ما اجازه میدهد روش های جایگزین را تضمین کنیم و تاثیر آن بر بازار های بین المللی انرژی را به حداقل برسانیم، تحت تحریم قرار خواهد گرفت.

این بسته تحریمی برای اجرایی شدن به اتفاق آراء مورد تصویب قرار بگیرد و احتمالا محل بحث و جدل شدید بین اعضای اتحادیه اروپا خواهد بود. بعضی از کشور های عضو این سازمان به علت وابستگی شدید به واردات انرژی از روسیه با اعمال تحریم های جمعی مخالف هستند.

فن در لین با اشاره به این موضوع اذعان کرد که اتخاذ چنین تصمیمی به علت اینکه بعضی از اعضا محصور در خشکی هستند و به نفت روسیه وابسته هستند آسان نخواهد بود.

این بسته پیشنهادی پس از آن مطرح شده که آلمان که از مخالفان سرسخت تحریم جمعی واردات انرژی از روسیه است، اخیرا با تحریم فوری نفت روسیه موافقت نموده است. دو وزیر ارشد در دولت آلمان روز دوشنبه 12 اردیبهشت اعلام کردند که این کشور حاضر است از تحریم فوری نفت روسیه به وسیله اتحادیه اروپا حمایت کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 31 خرداد 1401 بروزرسانی: 31 خرداد 1401 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 2203

به "تور روسیه ارزان: بسته تحریمی تازه اتحادیه اروپا برای تحریم کامل نفت روسیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور روسیه ارزان: بسته تحریمی تازه اتحادیه اروپا برای تحریم کامل نفت روسیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید