به این استقلال جام نمی دهند

به گزارش دانشنامه آریایی، حمیدرضا عرب ، شکست استقلال مقابل سپاهان گویای این واقعیت ملموس بود که جام لیگ هجدهم بسیار بعید است که این فصل هم بر فراز دستان استقلال قرار بگیرد. به این استقلال جام نخواهند داد.

به این استقلال جام نمی دهند

به گزارش خبرنگاران ، حمیدرضا عرب ، سپاهان با همان هیبت روزهای درخشانش به استادیوم آزادی آمده بود. تیمی یادآور فصول قهرمانی که همین امیر قلعه نویی سرمربی امروز سپاهان نقشی کلیدی در پدید آمدنش داشت. نزدیک به چهار هزار تماشاگر سپاهانی حاضر در استادیوم آزادی بیشتر آن حال و هوا را در ذهن تداعی می کردند. زردی استادیوم اما آن قدر چشمگیر نبود که میزبانی استقلال تحت سلطه اصفهانی ها قرار بگیرد. لااقل 25 هزار استقلالی سکوهای استادیوم را پرنموده بودند. حضور چشمگیر استقلالی های پایتخت نشان می داد این تقابل همان است که در سال های اوج دو تیم بود. دیداری که از همان ثانیه های شروعین یخ ها را می شکند و اعماق وجودت را گرم می نماید. استادیوم آزادی بعد از شعبده بازی سرخ ها در بازی با السد هُرم تازه ای داشت. گرمایی وامدار تقابل ابرقدرت های فوتبال ایران. سپاهان 5 ستاره رخ در رخ استقلال 3 ستاره. برخورد موفق ترین سرمربی تاریخ لیگ برتر که با دو تیم میدان، 5 قهرمانی را در کارنامه اش ثبت نموده و آن سو پیرمردی پرورش یافته از مکتب فوتبال آلمان.

◀️گزارش بازی استقلال - سپاهان را اینجا بخوانید:

استقلال صفر- سپاهان یک، امیر، ترمز استقلال را کشید استقلال بازی را پر انگیزه شروع کرد. از همان دقایق نخست جنب و جوش قائدی و طارق در وینگر راست و چپ استقلال، مهمان را عمیقا عذاب می داد و سپاهان می کوشید از ضرب حملات میزبان بکاهد. برتری محسوس استقلال در نیمه اول می توانست آبی ها را به گل برساند اما سپاهان به آنچه می خواست دست یافت تا استدلال این حربه که قلعه نویی آمده تا بازی را به نیمه دوم ببرد، تقویت گردد. قلعه نویی می دانست هرچه از زمان بازی بگذرد مردانش با فضای حاکم بیشتر هماهنگ می شوند و شفر هم کاملا مطلع بود که هرچه از زمان بازی بگذرد گل زدن برای تیمش دشوارتر خواهد شد. سپاهان حوالی دقیقه 80 بعد از اینکه از موقعیت پنالتی محروم ماند با ضربه سر استنلی پیش افتاد. گلی محصول صبر و حوصله بازیکنان و البته تعویض هایی که درست و مطلعانه انجام شد. قلعه نویی جمعه شب تیمش را با استراتژی مناسب وارد میدان بازی با استقلال کرد و از آن سو چنین برداشتی به واقعیت نزدیک شد که شفر همچنان در انتخاب تعویض های خود دچار کاستی های بسیاری است و نتیجه را فدای نام هایی می نماید که آدرس را اشتباهی آمده اند. شکست استقلال مقابل سپاهان گویای این واقعیت ملموس بود که جام لیگ هجدهم بسیار بعید است که این فصل هم بر فراز دستان استقلال قرار بگیرد. به این استقلال جام نخواهند داد. ---

منبع: ایران ورزشی

انتشار: 14 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 105

به "به این استقلال جام نمی دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به این استقلال جام نمی دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید