تداوم باخت های راه یاب ملل در لیگ برتر والیبال

به گزارش دانشنامه آریایی، به گزارش خبرنگاران، تیم راه یاب ملل مریوان در هفته بیست و سوم لیگ برتر والیبال ایران روز آدینه به مصاف تیم خاتم اردکان یزد رفت.

تداوم باخت های راه یاب ملل در لیگ برتر والیبال

والیبالیست های راه یاب ملل در این ملاقات برای کسب سه امتیاز بازی وارد میدان شدند اما دو ست اول را با کمترین اختلاف به حریف اردکانی خود واگذار کردند و در ست سوم هم حرفی برای گفتن نداشتند.

تیم خاتم اردکان ست های اول، دوم و سوم را با نتایج 25 بر 23، 27 بر 25 و 25 بر 18 به نفع خود خاتمه داد تا با 18 امتیاز در رده یازدهم قرار بگیرد و راه یاب ملل مریوان هم با هشت امتیاز در رده سیزدهم جدول نهاده شد.

والیبالیست های تیم مریوان تا به امروز در این دوره از لیگ برتر تنها دو برد داشته اند و 19 بازی را به حریفان واگذار نموده اند.

مسابقات هفته بیست و چهارم در روز یکشنبه پنجم بهمن ماه، هفته های 25 تا 27 در روزهای 13، 15 و 17 بهمن ماه و سه هفته خاتمهی مرحله مقدماتی در روزهای 25، 27 و 29 دی ماه برگزار خواهد شد.

در نهایت نیز مرحله مقدماتی لیگ برتر با برگزاری بازی تیم های آذر باتری ارومیه و راه یاب ملل کردستان در روز 30 بهمن به خاتمه می رسد و هشت تیم برتر جدول 14 تیمی به مرحله نهایی صعود می نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 اسفند 1399 بروزرسانی: 3 اسفند 1399 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 1579

به "تداوم باخت های راه یاب ملل در لیگ برتر والیبال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تداوم باخت های راه یاب ملل در لیگ برتر والیبال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید