تغییرات استقلال ظاهری بوده و عاملان حاشیه هنوز هستند

به گزارش دانشنامه آریایی، به گزارش خبرنگاران، اتفاقات و حواشی استقلال در هفته های پایانی نیم فصل اول به حدی زیاد بود که موج بزرگی از نارضایتی در طرفداران این تیم ایجاد شد و طرفداران بارها در استادیوم ها و یا با تجمع مقابل ساختمان این باشگاه و وزارت ورزش، نارضایتی شان را از این حواشی ابراز داشته و همه آن را ناشی از سوء مدیریت در این تیم دانستند.

تغییرات استقلال ظاهری بوده و عاملان حاشیه هنوز هستند

محمد نوری در مصاحبه با خبرنگاران در این خصوص گفت: فشاری که طرفداران استقلال آوردند باعث شد پایان آقای فتحی از مدیرعاملی باشگاه استعفا داده و خلیل زاده سرپرست موقت گردد. اما به نظر من این تغییرات ظاهری است و عملا تغییر خاصی در مدیریت این باشگاه ایجاد نشد.

وی اضافه نمود: در این تیم مدیریت فقط جایگاه ها عوض شد تا صدای طرفداران بند بیاید. وگرنه آقایان فتحی و خلیل زاده فقط جای خود را با هم عوض کردند و اتفاق دیگری روی نداد.

عضو پیشین کمیته فنی آبی پوشان تاکید نمود: هنوز باشگاه مدیر عامل ندارد و این در شأن نام بزرگ استقلال نیست. هرچه سریعتر باید تکلیف مدیرعامل این باشگاه روشن شده و مدیر جدید معین گردد. ضمن این که به نظر من آقای فتحی باید از هیات مدیره هم جدا گردد. مثل مدیران قبلی آقایان افتخاری و افشارزاده که بعد از استعفا از مدیریت خودشان از هیات مدیره هم رفتند.

نوری گفت: با این شکل سیاست های کلان باشگاه تغییری نخواهد کرد و همان سیاست هایی که در نیم فصل نخست این همه حاشیه ایجاد کرد و باعث به هم ریختن تیم شد، در نیم فصل دوم نیز بدون تغییر وجود دارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 752

به "تغییرات استقلال ظاهری بوده و عاملان حاشیه هنوز هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییرات استقلال ظاهری بوده و عاملان حاشیه هنوز هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید