توصیه بریتانیا به شهروندانش برای عدم سفر به اسپانیا به خاطر کرونا

به گزارش دانشنامه آریایی، دولت بریتانیا به شهروندانش توصیه نموده است که از سفرهای غیرضروری به اسپانیا به خاطر شیوع ویروس کرونا خودداری نمایند.

توصیه بریتانیا به شهروندانش برای عدم سفر به اسپانیا به خاطر کرونا

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، دولت بریتانیا روز یکشنبه به شهروندانش توصیه نموده است که به خاطر شیوع ویروس کرونا در اسپانیا از سفرهای غیرضروری به این کشور خودداری نمایند.

بر اساس این گزارش، اسپانیا به مدت 15 روز شرایط فوق العاده اعلام نموده است تا با ویروس کرونا مقابله کند. اسپانیا پس از ایتالیا بیشترین آسیب را از ویروس کرونا در بین کشورهای اروپایی متحمل شده است.

دولت بریتانیا به شهروندان و اتباع این کشور در اسپانیا توصیه نموده است که به دستورات و مشاوره های مقام های محلی توجه نمایند.

اسپانیا تا به امروز ابتلای بیش از 6250 نفر را به ویروس کرونا تأیید نموده و 193 نفر نیز بر اثر این بیماری جان باخته اند.

پیش نویس یک دستور دولتی نشان می دهد که مقام های رسمی اسپانیا از روز دوشنبه تدابیر ویژه و فوری را برای مقابله با ویروس کرونا اتخاذ می نمایند و بسیاری از مراکز عمومی خصوصی و فروشگاه ها تعطیل خواهد شد.

حمل و نقل عمومی نیز به شدت محدود خواهد شد تا افراد کمتری در مناطق مختلف اسپانیا جابجا شوند ولی حمل و نقل عمومی به طور کامل متوقف نمی گردد. وزارت کشور اسپانیا کنترل همه نیروهای پلیس را در مدت 15 روزه اعمال قوانین فوری و ویژه بر عهده خواهد داشت.

دولت چپگرای پدرو سانچز نخست وزیر اسپانیا در ابتدا تدابیر کمی را برای مقابله با کرونا اتخاذ کرد ولی طی روزهای اخیر همزمان با افزایش چشمگیر موارد ابتلا به کرونا تدابیر و اقدامات خود را افزایش داده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 986

به "توصیه بریتانیا به شهروندانش برای عدم سفر به اسپانیا به خاطر کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توصیه بریتانیا به شهروندانش برای عدم سفر به اسپانیا به خاطر کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید