تکمیل نمون برگ راهنمایی تحصیلی 980 هزار دانش آموز

به گزارش دانشنامه آریایی، تهران (پانا) - مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی اطلاع داد تکمیل نمون برگ راهنمایی تحصیلی 980 هزار دانش آموز و ترسیم نیم رخ آزمون سلامت روان و غربالگری، اجرای طرح همدل، پیغام و صدای مشاور، اجرای دوره های تخصصی پروتکل های درمانی به صورت مجازی از موارد اجرا شده و درحال اجرا در این اداره کل است.

تکمیل نمون برگ راهنمایی تحصیلی 980 هزار دانش آموز

مسعود شکوهی مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی در اولین نشست اداره کل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی در سال 1400 در مورد فعالیت های تابستانی ضمن تشکر از همکاران این حوزه در سراسر کشور اظهار کرد: بسیاری از برنامه های مهم ما با وجود شیوع ویروس کرونا، نه تنها متوقف و تعطیل نشد بلکه با قوت ادامه پیدا کرد.

وی به بعضی از برنامه های اجراشده و درحال اجرا در این دوران اشاره نمود و آنان را در قالب نرخ رشد آموزش های پیشگیرانه در 40 درصد مدارس، طرح یاریگران زندگی در 30 درصد مدارس، اجرای برنامه ملی نماد و ارایه خدمات مددکاری، اجرای برنامه های فرهنگی و ترویجی پیشگیرانه و برگزاری جشنواره یازدهم نوجوانان سالم برای اولین بار به صورت بین المللی، راه اندازی دفتر مرکزی و سامانه جامع نماد، تمهید مقدمات راه اندازی خط ملی نماد (خط 1570) و راه اندازی تیم فوریت های روانی اجتماعی بیان کرد.

به گزارش پانا، شکوهی مطرح کرد: تکمیل نمون برگ راهنمایی تحصیلی 980 هزار دانش آموز و ترسیم نیم رخ آزمون سلامت روان و غربالگری، اجرای طرح همدل، پیغام و صدای مشاور، اجرای دوره های تخصصی پروتکل های درمانی به صورت مجازی از دیگر موارد اجرا شده و درحال اجراست.

مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی به برگزاری 7 دوره نماد اشاره نمود که حدود 23 میلیون نفر در این دوره شرکت داشتند. شکوهی افزود پیگیری رشته امور تربیتی و مشاوره نیز یکی از اقدامات ما بود که حاصل زحمات همکارانم در سراسر کشور با حمایت های دکتر کاظمی است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 3 خرداد 1400 بروزرسانی: 3 خرداد 1400 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 1755

به "تکمیل نمون برگ راهنمایی تحصیلی 980 هزار دانش آموز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکمیل نمون برگ راهنمایی تحصیلی 980 هزار دانش آموز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید