جزئیات برگزاری دو آزمون استخدامی

به گزارش دانشنامه آریایی، مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: دو آزمون استخدامی پزشکان متخصص و مدیران آینده سازمان تأمین اجتماعی فردا برگزار می شود و داوطلبان تا پایان امروز برای دریافت کارت آزمون مهلت دارند.

جزئیات برگزاری دو آزمون استخدامی

حسین توکلی مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، گفت: هفتمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور در قالب دو آزمون ویژه پزشکان متخصص (مربوط به وزارت بهداشت) و آزمون شناسایی مدیران آینده سازمان تأمین اجتماعی فردا جمعه 27 دی ماه برگزار می شود.

وی افزود: هر دو آزمون رأس ساعت 8 صبح آغاز می شود و با توجه به اینکه درب های حوزه امتحانی ساعت 7:30 بسته می شود داوطلبان باید پیش از این زمان خود را به محل برگزاری آزمون برسانند.

توکلی ادامه داد: از 233 داوطلب ثبت نام کننده برای شرکت در آزمون پزشکان متخصص 196 نفر تا ساعت 10 صبح امروز کارت ورود به جلسه آزمون را دریافت کردند.

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور، گفت: همچنین تا 10 صبح امروز از میان 7100 نفر داوطلب آزمون شناسایی مدیران آینده سازمان تأمین اجتماعی تعداد 5290 نفر کارت گرفتند.

وی توصیه کرد: افرادی که تا به امروز کارت خود را دریافت نکرده اند برای دریافت کارت هر کدام از این آزمون ها تا ساعت 24 امشب مهلت دارند تا به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و از کارت خود پرینت بگیرند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 13 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 815

به "جزئیات برگزاری دو آزمون استخدامی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات برگزاری دو آزمون استخدامی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید