حناچی: ساخت خانه های 25 متری نیازمند اقدامات کارشناسی است

به گزارش دانشنامه آریایی، شهردار تهران با اشاره به اینکه در مترو توانسته ایم تحریم ها را به فرصت تبدیل کنیم، گفت: ساخت خانه های 25 متری در پایتخت نیازمند اقدامات کارشناسی است.

حناچی: ساخت خانه های 25 متری نیازمند اقدامات کارشناسی است

جهت دریافت خدمات اجرای روف گاردن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید.

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، پیروز حناچی شهردار تهران در حاشیه افتتاح ایستگاه مولوی در خط 7 گفت: افتتاح این ایستگاه امروز بر اساس قولی که پیش از این داده بودم انجام گرفت و راه اندازی ایستگاه مولوی نقش بسیاری می تواند در کاهش ترافیک به ویژه در بخش جنوبی بازار که محل استقرار پارچه فروشان و پرده فروشان است داشته باشد.

وی اضافه کرد: از ویژگی های این ایستگاه هواکش های کاملاً ایرانی آن است که در شرایط تحریم ساخته شده و این نشان می دهد که می تواند تحریم را به فرصت تبدیل کنیم.

حناچی ادامه داد: سرفاصله حرکت قطار ها در این ایستگاه 10 دقیقه است که امروز دو رام قطار نیز به مجموعه قطار های آن اضافه شده و کوشش می کنیم در آینده کاهش بیشتر سرفاصله حرکت را داشته باشیم.

شهردار تهران در خصوص آلودگی هوا در پایتخت و تعطیلی مدارس ناشی از آن گفت: این موضوع از جمله راهکار های کوتاه مدت است و قطعاً می تواند تأثیراتی را به همراه داشته باشد، ولی باید توجه داشت که استفاده از سوخت مازوت و گازوئیل آلایندگی آن از خودرو ها بیشتر است.

وی بیان داشت: امروز پیرو قول قبلی از مجموعه 78 واگن دو رام قطار در این خط بهره برداری کردیم که 4 رام قطار دیگر نیز به زودی به چرخه مترو اضافه می گردد.

حناچی اعلام کرد: ایستگاه مترو مولوی دارای راه جهت سبز است به طوری که به وسیله این جهت ورودی و خروجی اضطراری در نظر گرفته شده و تحت عنوان راه سبز به بهره برداری رسید.

شهردار تهران در خصوص جزئیات جلسه با معاون اول رئیس جمهور و سهم دستگاه ها در مقابله با آلودگی هوا گفت: درصدی در این زمینه مشخص نشده، ولی 14 دستگاه در کیفیت هوای تهران نقش دارند که نقش شهرداری از همه کمتر است، ولی با این وجود ما پیگیر هستیم که با افزایش تعداد واگن و اضافه کرده شدن اتوبوس شهری سهم بیشتری را ایفا کنیم.

وی اعلام کرد: بخشی از منابع آلاینده در پایتخت ناشی از آلاینده های خارج از تهران و حریم آن بوده و معمولاً صنایع بزرگ و نیروگاه ها میزان سوخت بالایی دارند.

حناچی در پاسخ به این پرسش که چرا طرح حذف شده زوج و فرد در روز های آلوده اجرایی می گردد و این موضوع سبب سردرگمی شهروندان خواهد شد گفت: در شرایط اضطرار چندان نمی توانیم بر اساس قواعد قبلی و موارد مصوب عمل کنیم به طور طبیعی دیگر طرح زوج و فرد نداریم، ولی در شرایط اضطرار آن را اجرایی می کنیم.

شهردار تهران در خصوص سهم حمل ونقل عمومی از بودجه 99 گفت: بودجه در این زمینه قطعی نشده، ولی سهمی به وسیله اوراق مشارکت در نظر گرفته شده است که دیروز نیز در کمیسیون عمران بحث آن پیش آمد.

وی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه چرا علی رغم خریدن دوربین با پول مردم کد جریمه برای آن تخصیص نیافته و این مسأله سبب بروز مسائل شده است، گفت: ما هیچ بازی در این زمینه نداریم فضا کاملاً بر اساس همکاری است البته این مشکل کار کارشناسی می طلبد و به نظرم نباید به فضای مطبوعاتی می کشید و باید به این نکته توجه داشت که اداره شهر تنها بر اساس همکاری امکانپذیر است.

حناچی در خصوص خبر ساخت خانه های 25 متری در پایتخت گفت: این موضوع احتیاج به بحث کارشناسی دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 739

به "حناچی: ساخت خانه های 25 متری نیازمند اقدامات کارشناسی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حناچی: ساخت خانه های 25 متری نیازمند اقدامات کارشناسی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید