خبرنگاران تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره همه با هم علیه کرونا در آذربایجان شرقی

به گزارش دانشنامه آریایی، تبریز - خبرنگاران - رییس حوزه هنری آذربایجان شرقی گفت: مهلت ارسال آثار به جشنواره مردمی هنری همه با هم علیه کرونا در این استان تا ششم اردیبهشت سال جاری تمدید شد.

خبرنگاران تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره همه با هم علیه کرونا در آذربایجان شرقی

سیدمحمدحسین بلاغی، روز شنبه خاطرنشان کرد: این جشنواره در راستای بیان اهمیت استقرار در خانه و گذراندن وقت با خانواده برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و حمایت از مدافعان سلامت از سوی حوزه هنری استان برگزار می گردد.

وی گفت: این جشنواره در 5 بخش شامل داستانک، شعر، کاریکاتور، عکس و ایده های جذاب با موضوع موضوعاتی مانند ایفای نقش اجتماعی در برابر بیماری کرونا، جلوه های فاصله گذاری و علل در خانه بمانید، پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا و قدردانی از خدمات کادر درمانی و مدافعان سلامت برگزار می گردد.

رییس حوزه هنری آذربایجان شرقی با بیان اینکه شرکت در این جشنواره برای عموم آزاد است، گفت: شرکت نمایندگان می توانند بدون محدودیت سنی و تعداد آثار ارسالی، در تمامی بخش های این جشنواره شرکت نمایند.

بلاغی، ادامه داد: آثار به فراخور دریافت، در فضای مجازی منتشر می گردد و به برگزیدگان این جشنواره به ترتیب نفرات اول هر بخش 7 میلیون ریال، نفرات دوم هر بخش 5 میلیون ریال و نفرات سوم هر بخش 3 میلیون ریال جایزه نقدی اهدا می گردد.

وی یادآوری کرد: علاقه مندان می توانند تا ششم اردیبهشت سال جاری آثار خود را به وسیله ایمیل [email protected]، دایرکت اینستاگرام حوزه هنری @HHtabriz و یا اپلیکیشن واتساپ به شماره 09337569957 به جشنواره ارسال نمایند.

بلاغی، اضافه کرد: شهروندان و هنرمندان می توانند جهت شرکت و کسب اطلاعات بیشتر به سایت حوزه هنری آذربایجان شرقی به آدرس artabriz.ir مراجعه نموده و در جریان فعالیت های دبیرخانه جشنواره قرار گیرند.

منبع: ایرنا
انتشار: 24 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 1076

به "خبرنگاران تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره همه با هم علیه کرونا در آذربایجان شرقی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره همه با هم علیه کرونا در آذربایجان شرقی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید