دستگیری 11 دزد حرفه ای در دره شهر

به گزارش دانشنامه آریایی، فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر از دستگیری 11 دزد حرفه ای اماکن خصوصی و کشف 30 فقره سرقت در این شهرستان اطلاع داد.

دستگیری 11 دزد حرفه ای در دره شهر

به گزارش خبرنگاران به نقل از مهر، سرهنگ علی جمالوندی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی مختلف در شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی نهاده شد و با آنالیز صحنه های سرقت و تحقیقات مقدماتی سرنخ های مهمی در این زمینه به دست آمد.

وی اضافه نمود: با انجام تحقیقات نامحسوس و آنالیز علمی ادله و سرنخ های به جا مانده از دزدان در صحنه های سرقت، انتها هویت 11 دزد برای مأموران آشکار و پس از شناسایی، هر یک در عملیات های جداگانه دستگیر شدند.

سرهنگ جمالوندی اظهار کرد: در بازپرسی های به عمل آمده دزدان به 30 فقره سرقت از اماکن خصوصی اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده قضایی روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر در سرانجام با تأکید بر رعایت اصول پیشگیری و استفاده از لوازم ایمنی از سوی شهروندان به منظور عدم وقوع سرقت های مختلف از مردم خواست در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک، سریعأ موضوع را به وسیله سامانه تلفنی 110 به پلیس اطلاع دهند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 23 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 1075

به "دستگیری 11 دزد حرفه ای در دره شهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگیری 11 دزد حرفه ای در دره شهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید