دیدنی های میلان،شهری با مناظر فوق العاده، کدامها هستند؟

به گزارش دانشنامه آریایی، با رزرو هتل و پرواز ارزان به میلان از سفر خود لذت ببرید

میلان، دومین شهر بزرگ ایتالیا، که هر ساله میلیون ها گردشگر از سراسر دنیا، پرواز میلان و بازدید از دیدنی های میلان را در برنامه سفر خود قرار می دهند.این شهر یک مرکز ایده آل برای کشف باقی شهرهای تاریخی استان لمباردی است .

دیدنی های میلان،شهری با مناظر فوق العاده، کدامها هستند؟

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

کلیسای جامع میلان | Duomo Milan

غیر ممکن است راجع به میلان بدون اشاره به کلیسای جامع شگفت آور آن صحبت کرد ، یکی از بزرگترین ها در جهان که به عنوان Duomo شناخته می شود . این ساختمان گوتیک 157 متر بلندی دارد و منظره فوق العاده ای از تمام شهر میلان را از پشت بام آن می توان دید . اگرچه ساخت ساختمان کنونی از قرن 14 میلادی آغاز شده و بین قرن 17 تا 19 در موارد مختلف گسترش داده شده ولی حداقل از زمان امپراطوری روم به عنوان عبادتگاه مورد استفاده قرار می گرفته است .

خرید در میلان

گالری نفیس ویتوریو امانوئل قدیمی ترین مرکز خرید جهانست که در سال 1877 در میلان ساخته شده است . این بنای با عظمت به سبب گنبد شیشه ای تزئین شده و زیبایش و همچنین فروشگاه های لوکس جواهرات ، آثار هنری و بهترین برند های جهانی مد مشهور است .

دیدنی های دیگر میلان

قلعه با ابهت Sforza قدمتش به قرن 15 میلادی بر می شود و در حال حاضر به عنوان محلی برای برگزاری نمایشگاه های مهم هنری است. Francesco Sforza سازنده این قلعه به عنوان دوک میلان خدمت می نموده و بنیانگذار خاندان قدرتمند Sforza بوده است. میلان همچنین خانه استادیوم بزرگ سن سیرو است که میزبان تورنمنت های بزرگ بیشمار ، با ظرفیت 80.000 نفر به شمار می رود .

میلان تعداد بیشماری کافه های نوستالژیک و کاریزماتیک دارد که یکی از بهترین آنها Sant Ambroeus است که به سال 1936 بر می شود ، و همگی آنها اسپرسو های فوق العاده ای سرو می نمایند . همان طور که از شهر بزرگی به اندازه آن انتظار می رود ، رستوران های زیادی با تنوع غذایی زیاد به شما سرویس ارائه می نمایند . یکی از شیک ترین آنها Cracco است ، که دارای 3 ستاره میشلین و متخصص در پخت انواع Risotto (بشقاب معروف ایتالیایی) است ، اگرچه سر آشپز آن Gualtiero Marchesi از ایده های تمام غذاهای جهان در آشپزی خود استفاده می نماید . برای امتحان کردن برخی از بهترین بستنی ها ایتالیا سری به Gelateria Ice Dream بزنید و یا برای امتحان پیتزاهای خانگی فوق العاده توقفی در Norin Caffe Bistro داشته باشید.

مناظر محلی شهر میلان

اگر شما علاقمند به کاوش در مناطق محلی هستید زمانی را به بازدید از دریاچه کومو اختصاص دهید ، یکی از زیباترین و عمیق ترین دریاچه های اروپا . کومو به خاطر داشتن ویلاهای لوکس ، مناظر دراماتیک کوهستان و آب فوق العاده تمیز و تازه در سالهای اخیر چهره های سرشناس زیادی را از جهانی هالیوود به خود جذب نموده است .

بعد از رانندگی کوتاه به سمت شمال میلان پیروز به یافتن Crespi dAdda می شوید ، روستایی در نزدیکی برگامو که در اواخر قرن 19 و اوایل قرن 20 شکل گرفته و به خوبی حفظ شده است و همینطور یکی از زیباترین شهرهای ایالت لمباردی نیز محسوب می شود که برای تقریبا 2000 سال در آن سکونت داشته اند و شامل مناظر غنی قرون وسطایی و دوران رنسانس است .

منبع: الی گشت
انتشار: 3 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 494

به "دیدنی های میلان،شهری با مناظر فوق العاده، کدامها هستند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیدنی های میلان،شهری با مناظر فوق العاده، کدامها هستند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید