رئیس سازمان جاسوسی کره شمالی تغییر کرد

به گزارش دانشنامه آریایی، ایسنا نوشت: یکی از روزنامه های کره جنوبی به نقل از اسناد به دست آمده از سوی وزارت اتحاد این کشور گزارش کرد، رئیس آژانس جاسوسی کره شمالی و رئیس نیروهای امنیتی رهبری این کشور از سمت هایشان برکنار شده اند.

رئیس سازمان جاسوسی کره شمالی تغییر کرد

به نوشته روزنامه Korea Herald، جانگ کیل-سونگ، رئیس سازمان جاسوسی کره شمالی موسوم به اداره کل شناسایی و یونگ جونگ-رین، رئیس نیروهای امنیتی کیم جونگ اون، رهبری کره شمالی از سمت هایشان برکنار شده اند.

این روزنامه همچنین گزارش کرد، کوآک چانگ-سیک قرار است ریاست گارد عالی را که مسئول حفاظت از کیم جونگ است، به دست بگیرد. خبرگزاری یونهاپ کره جنوبی نیز گزارش کرد که ژنرال ارتش ریم کوآنگ - ایل نیز رئیس جدید آژانس اطلاعات کره شمالی خواهد بود. هیچ کدام از این دو روزنامه اشاره ای به دلیل و هدف این برکناری ها و تغییرات در کره شمالی نکرده اند.

روزنامه Korea Herald از قول یکی از مقام های کره جنوبی که خواست نامش فاش نشود، نوشت، شاید کیم جونگ اون به دنبال تحکیم صندلی قدرت خود و انتصاب متحدان نزدیک و دارای عملکرد خود در شغل های کلیدی کشور است.این گزارش ها درباره تغییرات در کره شمالی چند هفته پس از آن منتشر شد که کیم جونگ اون پس از یک ماه غیبت، بار دیگر در انظار عمومی دیده شد.

312 310

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 22 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 1136

به "رئیس سازمان جاسوسی کره شمالی تغییر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس سازمان جاسوسی کره شمالی تغییر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید