راهنمای خرید برترین اسپیکر شیائومی؛ مدل های خوش صدای بازار

به گزارش دانشنامه آریایی، کاربران این روزها بسیار بیشتر از قبل از اسپیکرهای بلوتوثی برای اهداف مختلف استفاده می نمایند و شرکت های فعال در حوزه لوازم جانبی هوشمند نیز، طیف گسترده ای از این محصولات را در طرح ها، رنگ ها و قابلیت های متفاوت روانه بازار نموده اند که از جمله شناخته ترین این شرکت ها می توان به شیائومی اشاره نمود. شیائومی گزینه های زیادی را در مقابل کاربران گذاشته است، انواع اسپیکرهای قابل حمل شیائومی با امکانات مختلف در دسترس هستند تا کاربران با هر سلیقه ای بتواند یک اسپیکر باکیفیت داشته باشد. اگر شما هم قصد خرید اسپیکر بلوتوثی را دارید، با خبرنگاران در راهنمای خرید بهترین اسپیکر شیائومی همراه شوید تا شما را با بهترین محصولات این برند چینی در بازار آشنا کنیم.

راهنمای خرید برترین اسپیکر شیائومی؛ مدل های خوش صدای بازار

اسپیکر بلوتوثی شیائومی مدل HARMAN

اگر بودجه کافی برای خرید برترین اسپیکر بلوتوث شیائومی را دارید، شاید مدل HARMAN با قابلیت های فوق العاده خوبی که دارد بتواند برای شما گزینه خرید مناسبی باشد. این محصول که یک نوع دستیار صوتی نیز به شمار می رود، امکانات کاربردی را در اختیار شما قرار می دهد.

از آنالیز طراحی این اسپیکر شیائومی شروع کنیم؛ جایی که غول چینی از یک طراحی کاملاً ساده و مینیمال برای این محصول خود استفاده نموده که بسیار مجذوب نماینده و دوست داشتنی است. در بخش بالایی آن قسمت دایره ای شکل به چشم می خورد که پنل لمسی در آن واقع شده است و برای پخش و تنظیم صدا مورد استفاده قرار می گیرد. یک چراغ LED هم در این بخش مشاهده می کنید که شرایط اسپیکر را نشان می دهد. این بلندگوی شیائومی دارای استاندارد HARMAN و گواهینامه صوتی Hi-Res و Hi-Res Audio است و صدایی تفکیک شده و خوبی را به گوش شما می رساند.

حداکثر توان خروجی این اسپیکر که به وسیله شرکت هارمن بهینه سازی شده، 24 وات است و پتانسیل صوتی بالایی را ارائه می دهد. صدای پخش شده به وسیله این اسپیکر به صورت سه بعدی و 360 درجه در محیط پخش می گردد. برای تجربه فراگیرتر و استریو می توانید دو بلندگوی HARMAN را در کنار هم قرار دهید. اسپیکر بلوتوث شیائومی HARMAN از ماژول بلوتوث داخلی با پشتیبانی از بلوتوث 5.2 بهره می برد. این اسپیکر بعلاوه از اتصال وای فای با استاندارد 802.11 a/b/g/n در دو باند 2.4 و 5 گیگاهرتزی پشتیبانی می نماید. به لطف این دو قابلیت، کاربر می تواند تمام دستگاه های سازگار با اندروید 4.4 به بالا یا iOS 9.0 به بالا را به اسپیکر متصل کند.

با اتصال اسپیکر به اپلیکیشن اختصاصی شیائومی، می توانید دستگاه های مختلف را با استفاده از یک شبکه وای فای به اسپیکر متصل و منبع مورد برای پخش صدا را تعیین کنید. این اسپیکر بعلاوه از اتصال UWB پشتیبانی می نماید. این تکنولوژی پیشرفته اجازه می دهد گوشی هوشمندتان را در نزدیکی اسپیکر قرار دهید تا موسیقی یا صدای دلخواهتان از اسپیکر پخش گردد. این تکنولوژی تجربه ارتباط کاملا بی سیم را ارائه می دهد. در نهایت باید به وزن یک کیلوگرمی و ابعاد 134 در 134 در 128 میلی متر این محصول اشاره کنیم که برای حمل و نقل کردن نیز گزینه مناسبی محسوب می گردد. این اسپیکر هوشمند شیائومی بعلاوه باتری ندارد و از برق مستقیم به عنوان منبع انرژی استفاده می نماید.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل شیائومی مدل MDZ-36-DB

مدل MDZ-36-DB، یک محصول باکیفیت و فوق العاده بادوام از شیائومی است که نسبت به هزینه ای که بابت خرید آن می پردازید، امکانات خوبی دارد و جزو یکی از پرفروش ترین اسپیکرهای شیائومی در بازار به شمار می رود. بعلاوه حدود 90 درصد از خریداران این محصول در خبرنگاران ، خرید آن را به سایر کاربران پیشنهاد نموده اند.

اسپیکر بلوتوثی شیائومی MDZ-36-DB دارای بدنه ای استوانه ای شکل با ابعاد 21.3 در 7.4 در 7.4 سانتی متر بوده که شیائومی آن را در دو رنگ آبی و مشکی روانه بازار نموده است. شیائومی این اسپیکر را از نو ترین تکنولوژی True Wireless Stereo بهره مند ساخته که اتصالی کاملا بی سیم و مبتنی بر بلوتوث را برای کاربر فراهم می آورد. این اسپیکر به نسخه 5.0 از بلوتوث مجهز شده است و اتصال بی سیم خود را تا شعاع 10 متر با دستگاه های هوشمند حفظ نموده و پس از اولین اتصال و در دفعات بعد در کسری از ثانیه گوشی هوشمند شما را شناسایی می نماید.

این محصول اگرچه ابعاد جمع وجوری دارد، اما قادر است صدا را با حداکثر توان خروجی 16 واتی و با تفکیک بسیار خوب به گوش کاربران برساند. MDZ-36-DB به غیر از آن که یک اسپیکر قابل اطمینان و قدرتمند است، امکان پاسخ به تماس های تلفنی را نیز بدون احتیاج به استفاده از گوشی هوشمندتان نیز فراهم می آورد. شیائومی این اسپیکر را به میکروفون داخلی مجهز نموده که یاری می نماید در صورت تمایل تماس های تلفنی خود را بدون احتیاج به استفاده از گوشی خود پاسخ دهید. یکی دیگر از ویژگی های مجذوب نماینده این محصول، پشتیبانی از استاندار جهانی ضد آب IPX7 است. به لطف این گواهی، شما می توانید از گوش دادن به موسیقی مورد علاقه خود در حمام، استخر، سونا، کنار ساحل و سایر محیط های مرطوب بدون هیچ نگرانی لذت ببرید.

یک باتری با ظرفیت 2600 میلی آمپر ساعتی به عنوان منبع تغذیه این محصول باکیفیت شیائومی در نظر گرفته شده که امکان پخش موسیقی به طور مداوم را تا 13 ساعت فراهم می آورد. بعلاوه باتری پرظرفیت آن نیز در عرض 4 ساعت به طور کامل شارژ می گردد. شیائومی در فراوری این مدل از اسپیکرهای بلوتوثی خود سنگ تمام گذاشته و امکان سینک و هماهنگی با یک اسپیکر دیگر را نیز برای کاربران به همراه آورده است. به جهت استفاده از این قابلیت مجذوب نماینده تنها احتیاج است تا دو اسپیکر بلوتوثی شیائومی را در کنار هم قرار دهید، آن ها را روشن کنید تا با یکدیگر هماهنگ و سینک شوند. اگر در پی خرید برترین اسپیکر قابل حمل شیائومی در بازار هستید، احتمالاً می توانید روی ویژگی های پیشرفته این محصول حساب باز کنید.

اسپیکر هوشمند شیائومی مدل L09G global

اسپیکر هوشمند، در واقع همان اسپیکر بلوتوثی عادی است که مجهز به دستیار صوتی شده و می تواند با صدای کاربران کارهای مختلفی را برای آن ها انجام دهد. مدل L09G global، نیز جزو همین دسته از محصولات به شمار می رود که شیائومی آن را روانه بازار نموده و قابلیت های خوبی را ارائه می دهد.

اسپیکر بلوتوثی شیائومی L09G به یک درایور فوق العاده قوی 63.5 میلی متری مجهز بوده که حداکثر توان خروجی 12 واتی دارد و در مقایسه با ابعاد کوچک دستگاه کیفیت صدای بسیار عالی را به گوش کاربران می رساند. از جنبه اتصال پذیری، این اسپیکر دارای چیپ بلوتوث 4.2 بوده که اتصالی دائمی، با کیفیت خوب و قابل اطمینان ارائه می دهد. امکان پشتیبانی از اتصال وای-فای دو بانده 2.4 و 5 گیگاهرتز نیز در آن فراهم آمده است. از لحاظ کیفیت صدا، این محصول عملکرد بسیار خوبی دارد و پشتیبانی از فناوری صدای DTS نیز ارزش آن را دو چندان نموده است. این فناوری با انکود کردن صدا بدون افت کیفیت، خروجی صدا را بهبود داده که برای استفاده در سیستم های خانگی مناسب به شمار می رود.

پخش صدا را می توان هم به وسیله دکمه های لمسی موجود در بالای دستگاه و هم به وسیله فرمان های صوتی کنترل کرد. اسپیکر بلوتوثی شیائومی مدل Mi Smart به همراه Chromecast داخلی عرضه شده که امکان استریم کردن موسیقی را از پلتفرم هایی همانند یوتیوب به این دستگاه را میسر ساخته است. البته باید گفت که با اتصال دو اسپیکر Mi Smart به همدیگر می توان از صدای سینمایی استریو تجربه دلنشینی داشت. این محصول به صورت استوانه ای طراحی شده و دارای ظاهری مات در دو رنگ سفید و مشکی بوده که مجهز به دیواره شبکه بندی شده متالیک است. در بخش بالایی اسپیکر هوشمند L09G global، دکمه های کنترلی لمسی دستگاه قرار گرفته و در همین قسمت LED حلقوی آن به چشم می خورد.

در صورت دریافت و یا فرستادن فرمان به وسیله دستیار صوتی گوشی های هوشمند همانند Ok Google، رنگ چراغ آن تغییر نموده و چشمک خواهد زد. دو دکمه لمسی برای تغییر مقدار صدا، یک دکمه برای پخش/ توقف موسیقی و دیگری برای قطع صدای اسپیکر تعبیه شده است. در زیر دستگاه نیز 4 پایه برای جلوگیری از لغزش آن تعبیه شده که از وارد کردن صدمه به سطح که بر آن واقع شده است نیز جلوگیری می نماید. این اسپیکر در مقایسه با محصولاتی قدر مانند Nest Mini و Echo Dot عملکردی خارق العاده از خود به نمایش می گذارد و قیمت رقابتی آن امتیاز بزرگی محسوب می گردد. اگر از هواداران اسپیکرهای خانگی هستید، انتخاب این محصول به عنوان برترین اسپیکر خانگی و هوشمند شیائومی در این بازه قیمتی، احتمالاً می تواند تجربه خرید بسیار خوبی را برای شما به همراه بیاورد.

اسپیکر قابل حمل شیائومی مدل Mi 16W

اسپیکر قابل حمل شیائومی مدل Mi 16W، یک محصول باکیفیت و پرامکانات است که با فراوری صدایی شفاف و تفکیک شده، می تواند به عنوان یکی از برترین اسپیکرهای خوش قیمت این برند مورد توجه قرار بگیرد. این اسپیکر توانسته با قابلیت های خوبش، رضایت حدود 85 درصد از خریدارانش در خبرنگاران را به دست بیاورد.

این محصول به لطف طراحی استوانه ای شکلش قادر است صدا را به صورت 360 درجه به اطراف پرتاب کند. در خصوص ویژگی های ظاهری این محصول نو می توان به زیبایی و کوچکی و خوش دست بودن آن اشاره نمود که در مجموع همه این موارد موجب شده تا کاربران برای حمل و نقل کردن این اسپیکر بلوتوثی مشکل خاصی نداشته باشند. دو بلندگوی 5.7 میلی متری درون این محصول وظیفه فراوری صدا را بر عهده دارند که این کار به برترین شکل انجام می دهند و حداکثر توان خروجی آن نیز 16 وات است. این اسپیکر بلوتوثی شیائومی در دامنه فرکانسی 80 تا 20000 هرتز کار می نماید و قادر است تمام جزئیات را پخش کند.

شیائومی برای این محصول خود از بلوتوث نسخه 5.0 استفاده نموده تا در کنار پایداری، مصرف انرژی نیز کاهش پیدا کند. افزون بر این، شما می توانید با فاصله حداکثر 10 متری، از پخش موسیقی لذت را ببرید. البته، در صورت تمایل می توان از کابل AUX برای پخش صدا نیز استفاده کرد. این محصول مجهز به یک میکروفون داخلی است تا زمانی که در حال گوش کردن به موسیقی هستید، بدون احتیاج به استفاده از گوشی، با خود اسپیکر به تماس ها پاسخ دهید. این مدل قابلیت اتصال TWS را دارد که به شما امکان استفاده از دو اسپیکر بلوتوث را برای لذت بردن از صدای استریوی می دهد. برای اینکار ضروری است دو اسپیکر mi16 در اختیار داشته باشید و با زدن دکمه TWS دو اسپیکر را به هم متصل کنید.

اسپیکر قابل حمل شیائومی مدل Mi 16W با گواهی IPX7 روانه بازار شده؛ این یعنی اسپیکر در اثر برخورد با پاشش آب یا باران، مقاومت کافی را خواهد داشت. در قسمت بالای این اسپیکر یک شیار وجود دارد که می توانید از آن برای اتصال بند همره اسپیکر استفاده نمایید تا آن را در محل مورد نظرتان آویزان نمایید. باتری این محصول نیز 2600 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد تا این اسپیکر، با یک بار شارژ تا 13 ساعت با حجم صدای 50 درصد بتواند شما را همراهی کند. مدت زمان مورد احتیاج برای شارژ باتری، چیزی در حدود 4 ساعت است. این محصول با داشتن قابلیت هایی در حد برترین اسپیکر شیائومی در بازار، می تواند گزینه خرید خوبی برای شما باشد.

اسپیکر هوشمند شیائومی مدل Smart Speaker IR Control l05g

اگر شما هم در پی خرید برترین اسپیکر هوشمند شیائومی در بازار هستید، می توانید اسپیکر هوشمند مدل Smart Speaker IR Control l05g این شرکت را به عنوان یکی از محتمل ترین گزینه ها مد نظر قرار دهید.

این محصول که به شکل استوانه طراحی شده، حدود 630 گرم وزن دارد و ابعاد آن نیز به 95در 95 در 14 میلی متر می رسد. بدنه این محصول از پلاستیک مقاوم و در عین حال سبک ABS فراوری شده تا کاربران به راحتی بتوانند این اسپیکر هوشمند را حمل و نقل نمایند. این اسپیکر هوشمند شیائومی از بلوتوث نسخه 5.0 برای اتصال به دستگاه های هوشمند شما بهره می برد و به 4 سنسور مادون قرمز داخلی مجهز است. به لطف وجود این سنسورها و بهره گیری از سیستم بلوتوث، این دستگاه قابلیت اتصال به دستگاه های مختلف تا فاصله 10 متری را نیز دارد. در بخش جلویی اسپیکر، چراغ های LED تعبیه شده که ساعت را نمایش می دهند. بعلاوه می توانید در هنگام تنظیم زنگ هشدار ساعت، آهنگ موردعلاقه تان را انتخاب کنید و با آن آهنگ از خواب بیدار شوید.

اسپیکر هوشمند شیائومی مدل Smart Speaker IR Control l05g مجهز به دو میکروفون Hi-Fi است که به لطف آن ها، دستورات صوتی صادر شده به وسیله کاربر در هر شرایطی دریافت شده و اجرا می شوند. این میکروفون ها بعلاوه قابلیت حذف نویز دارند و می توانند صدای شما را به صورت کاملا واضح دریافت نمایند. این محصول با سیستم عامل اندروید 4.4 به بالا و iOS 9.0 با بالا سازگاری دارد و از دو باند با فرکانس 2.4 و 5 گیگاهرتز پشتیبانی می نماید. این اسپیکر هوشمند شیائومی قابلیت اتصال به انواع تجهیزات خانه هوشمند را نیز دارد و امکان استفاده از دستیار صوتی گوگل و کروم کست داخلی را نیز به کاربران ارائه می دهد. درایورهای 1.5 اینچی این محصول قادر به فراوری صدایی 360 درجه هستند و از فناوری صوتی DTS نیز برای شنیده شدن کامل صداهای با فرکانس پایین و میانه پشتیبانی می نماید. بعلاوه نباید از عملکرد بسیار خوب تراشه پردازش سیگنال های صوتی این محصول نیز غافل شد.

اسپیکر بلوتوثی شیائومی مدل Smart Lite

اسپیکر بلوتوثی شیائومی مدل Smart Lite، یک محصول فوق العاده بادوام و خوش قیمت در بازار است که کیفیت صدای بسیار خوبی دارد و کاربران شاید بتوانند به آن به عنوان برترین اسپیکر قیمت مناسب شیائومی نگاه نمایند. این محصول برای فراوری صدا از یک درایور 44 میلی متری با حداکثر توان خروجی 6 وات بهره می برد که حجم صدای بسیار مناسبی دارد و عملکرد آن در ارائه صداهای با فرکانس بالا رضایت بخش است.

این اسپیکر شیائومی پلاستیک باکیفیت ABS فراوری شده که وزن آن را زیاد ننموده و کاربران به راحتی می توانند آن را حمل و نقل نمایند. البته این اسپیکر برای روشن ماندن احتیاج به برق مستقیم دارد و قابلیت شارژ شدن ندارد. این محصول یک صفحه کنترل نقره ای رنگ بر روی بدنه خود دارد که ظاهر مات آن بسیار خودنمایی می نماید و کاربران در این صفحه به دکمه پاور، دکمه پخش و توقف موسیقی و دکمه قطع صدا خواهند داشت. شیائومی برای این محصول خود از بلوتوث نسخه 5.1 استفاده نموده تا اتصال پایداری را با دستگاه های هوشمند شما برقرار کند.

این محصول بعلاوه از باند 2.4 و 5 گیگاهرتز برای اتصال وای فای پشتیبانی می نماید و سازگار با برنامه Mi Home است. به لطف این قابلیت، شما می توانید از آمازون موزیک، اسپاتیفای و Tuneln نیز برای گوش دادن به موسیقی بهره ببرید. بعلاوه نباید پشتیبانی این محصول از AirPlay 2 را از قلم بیندازیم که برای اتصال چند اسپیکر Smart Speaker Lite در اتاق های مختلف به کار می رود. یکی از کاربردی ترین ویژگی های این محصول می توان به میکروفون داخلی آن اشاره نمود که امکان برقراری مکالمه مستقیم برای کاربران را میسر می سازد و از قابلیت حذف نویز نیز پشتیبانی می نماید.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل شیائومی مدل Mini Compact 2

اگر در پی خرید اسپیکرهای کوچک و فوق العاده جمع وجور هستید، احتمالاً مدل Mini Compact 2 به عنوان برترین اسپیکر کامپکت شیائومی در بازار شما را راضی خواهد نمود. این اسپیکر به قدری کوچک است که درون جیب شما جای می گیرد و وزن 54 گرمی آن راحتی در حمل و نقل را برای کاربران به ارمغان می آورد. بعلاوه این محصول رضایت بالای 88 درصدی خریدارانش در خبرنگاران را نیز به همراه دارد.

بدنه این محصول از پلاستیک باکیفیت و مقاوم ABS فراوری شده تا در برابر ضربات احتمالی و خط وخش ها مقاومت خوبی از خود نشان دهد. این اسپیکر کامپکت شیائومی مجهز به یک بند است تا برای سفر، دوچرخه سواری یا آویزان کردن آن در یک جای مناسب، دغدغه ای نداشته باشید. Mini Compact 2 از بلوتوث نسخه 4.2 برای اتصال به دستگاه های مختلف بهره می برد و بردی 10 متری نیز دارد. این اسپیکر برخلاف ظاهر گول زننده اش، کیفیت صدای بسیار خوبی دارد و درایور نئودیمیم آن صدایی تفکیک شده و باکیفیت را به گوش کاربران می رساند. باتری 480 میلی آمپر ساعتی این محصول قادر است تا 6 ساعت به طور مداوم برای شما شارژدهی ارائه دهد. بعلاوه این محصول مجهز به میکروفون داخلی برای پاسخگویی به مکالمات شما نیز است.

برترین اسپیکر شیائومی؛ سخن پایانی

در این مطلب به معرفی برترین اسپیکرهای شیائومی در بازار پرداختیم تا اگر قصد خرید این دسته از محصولات هوشمند را دارید، با خیالی راحت از بین گزینه های معرفی شده دست به گزینش بزنید. آیا شما تجربه استفاده از اسپیکرهای بلوتوثی شیائومی را دارید؟ لطفاً نظر خود را در این زمینه در بخش کامنت ها به اشتراک بگذارید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 9 آبان 1402 بروزرسانی: 9 آبان 1402 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 2428

به "راهنمای خرید برترین اسپیکر شیائومی؛ مدل های خوش صدای بازار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای خرید برترین اسپیکر شیائومی؛ مدل های خوش صدای بازار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید