رونمایی از پشه کش هوشمند Thermacell

به گزارش دانشنامه آریایی، در فصل بهار ناگهان پشه های زیادی در بعضی منطقه ها ظاهر می شوند که مقابله با این موجودات خونخوار کار آسانی نیست. پوشاندن و آغشته کردن خود و محیط به حشره کش ها و سم پاشی باغ ها با آفت کش ها یکی از راه هایی است که در بیشتر مواقع برای مقابله با حشرات به کار گرفته می گردد؛ اما این روش برترین راه چاره و یک راه سازگار با محیط زیست نیست.

رونمایی از پشه کش هوشمند Thermacell

به گزارش خبرنگاران، Thermacell به تازگی یک دافع پشه طراحی نموده است. با استفاده از این دافع پشه بجای اینکه احتیاج به پوشاندن بدن خود برای جلوگیری از حمله پشه ها داشته باشید، یک منطقه محافظتی در اطراف شما ایجاد می گردد و از نزدیک شدن حشرات جلوگیری می نماید. دافع پشه هوشمند Liv که دیروز (1 مارچ 2022) راه اندازی شد، اولین سیستم دافع پشه به صورت درخواستی و متصل شرکت Thermacell برای خانه ها است.

طبق گفته Thermacell این سیستم که به وسیله یک اپلیکیشن کنترل می گردد، به همراه یک کیت سه دافعه و یک هاب با قیمت 699 دلار عرضه می گردد. این سیستم به صورت یک بسته چهارتایی به قیمت 799 دلار برای پوشش 1260 فوت مربع یا بسته پنج تایی به قیمت 899 دلار برای پوشش دادن فضایی کمتر از 1600 فوت مربع به فروش می رسد. این حشره کش هوشمند با همکاری الکسای آمازون و دستیار گوگل از باگ ها جلوگیری می نماید. Thermacellبیش از دو دهه است که نسخه های قابل حمل سیستم دافع پشه را طراحی می نماید. این محصولات برای استفاده در کمپینگ، فضا های باز و نشستن در پاسیو طراحی شده اند و تا کنون به صورت دستی کنترل می شدند و به راحتی قابل حمل بودند. Liv اولین پشه کش هوشمند برقی دائمی این شرکت است.

Thermacell در پشه کش های خود از 5.5 درصد متوفلوترین (یک مولکول مصنوعی ثبت شده در EPA که از یک ماده دافع طبیعی موجود در گل های داوودی که پشه ها از آن بیزارند) تشکیل شده است. سیستم Liv با گرم کردن یک کارتریج از مایع دافع در داخل هر دفع کننده ضد آب و هوا کار می نماید که با پخش آن در هوا ابری نامرئی و بی بو در اطراف شما ایجاد می گردد و تعداد کمی از پشه ها می توانند از آن عبورکنند (Thermacell می گوید این کار 93 درصد مؤثر است).

این سیستم به وسیله یک هاب اجرا می گردد این هاب به یک پریز در فضای باز متصل شده و تا پنج دفع کننده در فضای باز را تغذیه می نماید. سپس به وسیله یک برنامه و به وسیله اتصال وایفای کنترل می گردد. کاربر می تواند در صورت احتیاج این سیستم را روشن و خاموش کند، آن را تنظیم نموده و بر مقدار سطوح دفع کننده نظارت کند. این شرکت توصیه می نماید قبل از اینکه بخواهید زمانی را در خارج از خانه بگذرانید، آن را 15 تا 30 دقیقه روشن کنید. Liv با بلندگو های هوشمند Amazon Alexa و Google Nest برای کنترل صدا کار می نماید و هر کارتریج دافع تقریباً 40 ساعت دوام می آورد. هزینه شارژ مجدد برای یک بسته شش عددی 120 دلار است.

Liv یک محصول مقرون به صرفه قیمت نیست و جایگزین آن برای این نوع حفاظت از کل حیاط سیستم اسپری شیمیایی است که معمولاً شامل پرداخت هزینه به شرکت برای سرویس کردن و نصب یک سیستم مه پاش برای پمپاژ آفت کش ها است. هر دوی این راهکار ها هزینه بالایی دارند و ممکن است به غیر از پشه به سایر حشرات نیز آسیب برساند. Thermacell به The Verge گفت هیچ مدرکی مبنی بر اینکه Liv بر حشرات با میزان مشابه تأثیر نمی گذارد ندارد. اما از آنجایی که شما بجای استفاده مستمر فقط در صورت تقاضا و در یک منطقه متمرکز از آن استفاده می کنید، بنابراین هر گونه تاثیر منفی باید در مقایسه با راهکار های دیگر کاهش پیدا کند.

منبع: theverge

منبع: فرارو
انتشار: 25 خرداد 1401 بروزرسانی: 25 خرداد 1401 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 2197

به "رونمایی از پشه کش هوشمند Thermacell" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از پشه کش هوشمند Thermacell"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید