زیدان به پاری سن ژرمن جواب رد داد

به گزارش دانشنامه آریایی، در حالی که برکناری گالتیه هنوز به وسیله پاریسی ها رسمی نشده، گزارش ها حاکی از این است که مربی سابق نیس تنها یک سال پس از پیوستن به پاریس اخراج خواهد شد و حتی لوییس کمپوس، مشاور ورزشی پاری سن ژرمن به او اطلاع داده که دیگر مربی تیم نیست.

زیدان به پاری سن ژرمن جواب رد داد

زیدان قبل از استخدام گالتیه گزینه نخست مدیران پاری سن ژرمن بود و بعد از اخراج او باز هم گزینه اصلی پاری سن ژرمن است، اما حالا روزنامه لو پاریزین، چاپ فرانسه گزارش نموده که زیدان دوباره پیشنهاد آن ها را نپذیرفته است.

به این ترتیب آن ها سراغ گزینه بعدی می روند. در لیست پاری سن ژرمن نام یولیان ناگلزمان، لوییس انریکه و ژابی آلونسو دیده می شود.

اما گالتیه هم بی کار نخواهد ماند، چرا که از او به عنوان گزینه مارسی برای پر کردن جای خالی ایگور تودور نام برده می شود. تودور کروات تابستان گذشته با قراردادی دو ساله به مارسی پیوست، اما هفته گذشته خاطرنشان کرد به دلایل شخصی و حرفه ای از این باشگاه خواهد رفت.

به این ترتیب، با جدایی تودور، مارسی هم در پی مربی تازه می شود و نام غافلگیر کننده ای که در لیست این تیم وجود دارد، گالتیه است که مربی تیم رقیب بوده. با این حال، باید دید آیا گالتیه بعد از اخراج از پاری سن ژرمن میخواهد از نظر روحی و روانی به خود استراحت بدهد یا بلافاصله سراغ یک شغل تازه خواهد رفت.

منبع: فرارو
انتشار: 21 خرداد 1402 بروزرسانی: 21 خرداد 1402 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 2387

به "زیدان به پاری سن ژرمن جواب رد داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیدان به پاری سن ژرمن جواب رد داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید