سفر ظریف به ژاپن و اندونزی

به گزارش دانشنامه آریایی، خبرنگاران: وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ، به دعوت فومیو کیشیدا وزیر امور خارجه ژاپن ، طی روزهای 13 و 14 اسفند ماه جاری از این کشور دیدار خواهد نمود.

سفر ظریف به ژاپن و اندونزی

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

به گزارش حوزه سیاست خارجی خبرنگاران؛ سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ، به دعوت فومیو کیشیدا وزیر امور خارجه ژاپن ، طی روزهای 13 و 14 اسفند ماه جاری از این کشور دیدار خواهد کرد.

وی گفت: این سفر در راستای توسعه مناسبات میان جمهوری اسلامی ایران و ژاپن انجام خواهد شد و دکتر ظریف در مدت حضور خود در ژاپن ، با همتای ژاپنی و دیگر مقامات این کشور مصاحبه و گفتگو خواهد کرد.

افخم اضافه نمود: دکتر ظریف همچنین به دعوت محمد مارتی ناتالگاوا وزیر امور خارجه اندونزی ، در روزهای 15 و 16 اسفند به این کشور سفر کرده و با همتای اندونزیایی و نیز آقای سوسیلو یودیونو رئیس جمهور این کشور دیدار خواهد کرد.

مسائل مرتبط با روابط دوجانبه در زمینه های سیاسی ، مالی ، فرهنگی و همچنین تحولات مهم منطقه ای و بین المللی ، از جمله موضوعات مورد بحث و گفتگو در دیدارهای دکتر ظریف با مقامات کشورهای ژاپن و اندنزی خواهند بود.

منبع: تسنیم
انتشار: 20 شهریور 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 344

به "سفر ظریف به ژاپن و اندونزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر ظریف به ژاپن و اندونزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید