صندوق پژوهش و فناوری غیر دولتی استان البرز مجوز تاسیس دریافت کرد

به گزارش دانشنامه آریایی، مجوز تاسیس صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی استان البرز در چهل و هفتمین جلسه کارگروه صندوق های پژوهش و فناوری صادر شد.

صندوق پژوهش و فناوری غیر دولتی استان البرز مجوز تاسیس دریافت کرد

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از روابط عمومی دبیرخانه کارگروه صندوق های پژوهش و فناوری، چهل و هفتمین جلسه کارگروه صندوق های پژوهش و فناوری با حضور منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، علی وحدت دبیر کارگروه صندوق های پژوهش و فناوری و رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی و دیگر اعضا برگزار گردید که در این جلسه مجوز تاسیس صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی استان البرز صادر شد.

صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی استان البرز با هدف حمایت از فناوران و نوآوران استان البرز در تمامی حوزه های فناوری و نوآوری، تقویت دوجانبه صنایع عظیم استان و فناوران و نوآوران جوان به وسیله ایجاد تعامل هدفمند و موثر میان آنها و خلق ارزش و توسعه پایدار در حوزه تجاری سازی علم و فناوری راه اندازی می گردد.

این صندوق برنامه دارد در حوزه اعطا انواع تسهیلات اقتصادی، عاملیت و مدیریت اقتصادی وجوه اداره شده، خدمات توسعه بازار و مشارکت و سرمایه گذاری خطرپذیر به متقاضیان خدمات ارائه کند.

استان البرز دارای 200 واحد فناور، 10 مرکز رشد و مرکز نوآوری، 165 شرکت دانش بنیان، 35 مرکز تحقیقاتی و پژوهشی ملی، 55 مرکز آموزش عالی، بیش از 130 هزار نفر دانشجو و بیش از 2.500 نفر عضو هیات علمی و مدرس مدعو است. همچنین این استان دارای 3500 واحد صنعتی، 150 برند ملی فناور و 25 شهرک، منطقه و ناحیه صنعتی است.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 5 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 1162

به "صندوق پژوهش و فناوری غیر دولتی استان البرز مجوز تاسیس دریافت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صندوق پژوهش و فناوری غیر دولتی استان البرز مجوز تاسیس دریافت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید