طرح نسخه الکترونیکی در بدترین شرایط زمانی اجرا شده است

به گزارش دانشنامه آریایی، خبرنگاران/خراسان شمالی رئیس نظام پزشکی خراسان شمالی گفت: طرح نسخه الکترونیکی در بدترین شرایط زمانی به مرحله اجرا در آمده است.

طرح نسخه الکترونیکی در بدترین شرایط زمانی اجرا شده است

دکتر محمد حسین انصاری مود در گفت و گو با خبرنگاران، با اشاره به اینکه اعلام می گردد فاصله گذاری اجتماعی در مطب و مراکز درمانی شهرهایی همچون بجنورد به خوبی رعایت نمی گردد، اظهارکرد: اما باید یک واکاوی درستی انجام داد که چرا این امر رخ داده و این مشکل بعد از اینکه چندین مرتبه تکرار شده، اما هنوز حل نشده است.

وی اضافه کرد: نسخه الکترونیکی، طرحی بسیار خوب و آینده دار است چراکه از طریق آن می توان طرح ارجاع را انجام داد اما در شرایط فعلی که هنوز زیرساخت های لازم را نداریم اجرای آن در مطب و مراکز درمانی با مشکل روبرو شده است.

انصاری مود ادامه داد: طی روز گذشته یک ساعت و 20 دقیقه طول کشید تا سه نسخه توسط پزشک ثبت گردد و این امر موجب می گردد تا مریض ها پشت در اتاق پزشک در شرایط کرونایی رو در روی یکدیگر منتظر بمانند و همین امر سبب می گردد تا ازدحام در مطب ایجاد گردد و فاصله گذاری اجتماعی نیز به خوبی رعایت نگردد.

وی تاکیدکرد: با اجرای طرح نسخه الکترونیکی موافق هستیم اما در زمان مناسب.

رئیس نظام پزشکی خراسان شمالی با اشاره به طرح حذف دفترچه های بیمه گفت: طرح خوب است اما باید به این نکته توجه داشته باشیم که تعدادی از پزشکان تمایل دارند تا بیمه را قطع نمایند و با بیمه همکاری ننمایند.

وی اضافه کرد: شاید این امر به نفع بیمه باشد اما در این میان متضرران اصلی مردم خواهند بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 فروردین 1400 بروزرسانی: 14 فروردین 1400 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 1663

به "طرح نسخه الکترونیکی در بدترین شرایط زمانی اجرا شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح نسخه الکترونیکی در بدترین شرایط زمانی اجرا شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید