فاز نخست شبکه هوشمند مدارس دانا افتتاح شد

به گزارش دانشنامه آریایی، به گزارش خبرنگاران، امیر ناظمی معاون وزیر ارتباطات امروز در مراسم افتتاح فاز نخست شبکه هوشمند مدارس دانا که به صورت ویدیو کنفرانس از دورترین مدرسه در کنارک سیستان بلوچستان و با حضور رئیس جمهور برگزار گردید، گفت: آماده هستیم پروژه اتصال 76 هزار و 200 مدرسه را به شبکه اختصاصی مدارس یا همان شبکه دانا شروع کنیم.

فاز نخست شبکه هوشمند مدارس دانا افتتاح شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای تحصیلی انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

وی با بیان اینکه این پروژه با تاکید رئیس جمهور در چهار ماه گذشته و با سرعت شروع به کار کرد، گفت: برای اجرای این پروژه 180 میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است.

ناظمی با بیان اینکه در این پروژه تولیدکنندگان داخلی در سه شیفت فعالیت نموده اند، گفت: این شبکه هوشمند همه اپراتورها را پوشش می دهد و به واسطه آن 94 درصد مدارس به شبکه متصل می گردد.

وی اضافه نمود: شبکه هوشمند مدارس دانا زیرساختی پایدار است که خدمات و محتوای مناسبی ارائه می نماید.

ناظمی با بیان اینکه چندین پلتفرم در این شبکه هوشمند وجود دارد، گفت: پلتفرم هایی با عنوان دانا پلاس به عنوان برگزاری کلاس های مجازی، پلتفرم لایو بوک برای اشتراک گذاری کتب درسی به صورت رایگان برای روستاییان در کنار این شبکه افتتاح می گردد.

وی اضافه نمود: همچنین پلتفرمی برای اتصال دانش آموزان به تولیدکنندگان محتوای آموزشی در کنار این شبکه افتتاح می گردد. دو پلتفرم برای ارائه کتاب های فوق برنامه به صورت الکترونیکی و رایگان و سامانه ای برای معرفی پلتفرم های مختلف برای دانش آموزان در کنار این شبکه افتتاح می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 آبان 1399 بروزرسانی: 19 آبان 1399 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 1374

به "فاز نخست شبکه هوشمند مدارس دانا افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فاز نخست شبکه هوشمند مدارس دانا افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید