لاک ناخنی که در مجاورت داروهای بیهوشی تغییر رنگ می دهد

به گزارش دانشنامه آریایی، بسیاری از کلاهبرداران برای تسهیل در انجام تخلفات و جرائم کلاهبرداری از دیگران، از ریختن مواد بیهوشی در آبمیوه و دیگر خوراکی ها و تعارف آن به طعمه مورد نظر سوءاستفاده می نمایند.

لاک ناخنی که در مجاورت داروهای بیهوشی تغییر رنگ می دهد

به گزارش خبرنگار ، بسیاری از کلاهبرداران برای تسهیل در انجام تخلفات و جرائم کلاهبرداری از دیگران، از ریختن مواد بیهوشی در آبمیوه و دیگر خوراکی ها و تعارف آن به طعمه مورد نظر سوءاستفاده می نمایند.

نگاهی گذرا به انواع پرونده های قضایی موجود در دستگاه قضایی نشان می دهد که درصد قابل توجهی از جرائمی که منجر به وقوع جرم و در نهایت تشکیل پرونده شده است، به وسیله خوراندن خوراکی های آلوده به داروهای بیهوشی به طعمه متخلفان در قالب تعارف های کاملا عادی صورت گرفته است.

چهار دانشجوی یکی از کشورهای خارجی، پس از مدت ها تحقیق و پژوهش، لاک ناخنی ساخته اند که در مجاورت انواع داروهای بیهوشی تغییر رنگ میدهد. به عقیده دانشجویان فوق، این لاک ها با تغییر رنگ، دختران را از وجود مواد بیهوش نماینده در نوشیدنی های مختلف مطلع می سازد و به نوعی آن ها را در برابر مجرمانی که قصد کلاهبرداری و سوءاستفاده از این طریق را دارند، محافظت می نماید.

متاسفانه درصد قابل توجهی از جرائمی که به وسیله خوراندن خوراکی های آلوده به مواد بیهوش نماینده اتفاق می افتد، درباره دختران رخ می دهد و با استفاده از لاک ناخن فوق در صورت وجود داروی بیهوشی در نوشیدنی ها و آبمیوه ها لاک دختران تغییر رنگ دادن و جان آن ها را از خطر نجات می دهد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 30 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 132

به "لاک ناخنی که در مجاورت داروهای بیهوشی تغییر رنگ می دهد" امتیاز دهید

1 کاربر به "لاک ناخنی که در مجاورت داروهای بیهوشی تغییر رنگ می دهد" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لاک ناخنی که در مجاورت داروهای بیهوشی تغییر رنگ می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید