لزوم ایجاد زیرساخت های گردشگری و امکانات رفاهی در سواحل دریاچه ارومیه

به گزارش دانشنامه آریایی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: ایجاد زیرساخت های گردشگری و رفاهی در سواحل دریاچه عاملی برای تخریب محیط زیست نشود.

لزوم ایجاد زیرساخت های گردشگری و امکانات رفاهی در سواحل دریاچه ارومیه

لذت بخشترین تجربه سفر را با دور زمین تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران، علی مصطفوی جلسه ستاد ساماندهی سواحل دریاچه ارومیه گفت: آذربایجان غربی تا پیش از این اعتباری از بابت ساماندهی سواحل دریاچه ارومیه دریافت نمی کرد که با پیگیری های مقام عالی استان مقرر شده از سال آینده آذربایجان غربی نیز همانند استان های ساحلی از اعتبارات این حوزه برخوردار گردد.

وی اضافه نمود: به همین دلیل ستادی نیز بعنوان ستاد استانی ساماندهی سواحل و تفرجگاه ها تشکیل و امورات مربوط به این حوزه را پیگیری خواهد نمود.

معاون استاندار آذربایجان غربی در ادامه با تاکید بر لزوم ایجاد زیرساخت های گردشگری و امکانات رفاهی در سواحل دریاچه ارومیه اضافه نمود: اقدامات دستگاه های ذیربط در این خصوص باید کارشناسی شده باشد و طوری عمل نگردد که تخریب محیط زیست را بدنبال داشته باشد.

مصطفوی اضافه نمود: اطراف پل میان گذر دریاچه ارومیه محل مناسبی برای شنا نیست لذا از دستگاه های ذیربط انتظار می رود مدیریت لازم را در این رابطه داشته باشند.

وی همچنین بر ضرورت نصب تابلوهای راهنما در شهر برای سهولت مسیریابی و دسترسی راحت تر مسافرین و گردشگران غیربومی به سواحل دریاچه ارومیه تاکید نمود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 328

به "لزوم ایجاد زیرساخت های گردشگری و امکانات رفاهی در سواحل دریاچه ارومیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لزوم ایجاد زیرساخت های گردشگری و امکانات رفاهی در سواحل دریاچه ارومیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید