مجهز شدن نقاط گردشگری استان فارس به وای فای رایگان

به گزارش دانشنامه آریایی، چهار نقطه شاخص میراث تاریخی فارس شامل حافظیه، سعدیه، تخت جمشید و پاسارگاد برای استفاده گردشگران داخلی و خارجی به وای فای رایگان مجهز می گردد.

مجهز شدن نقاط گردشگری استان فارس به وای فای رایگان

محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات در شورای اداری شهرستان مرودشت در نخستین روزهای فروردین سال جاری با اشاره به اینکه شهرستان مرودشت از جمله منطقه ها بزرگ توریستی کشور است که باید بیش از این به آن توجه داشت، گفت:

منطقه ای که سالانه پذیرای حجم قابل توجهی توریست داخلی و خارجی است و از آن به عنوان ویترین توریستی یاد می گردد، باید در حد یک ویترین هم دیده و به آن توجه گردد.

وی با اشاره به امضای تفاهم نامه ای برای ارائه خدمات وای فای در مجموعه های تاریخی با سازمان میراث فرهنگی اضافه کرد در دنیا وجود آثاری همانند تخت جمشید و پاسارگاد نمونه است به همین علت باید برای جذب توریست بیشتر در این منطقه تمامی امکانات فراهم گردد.

حمید فدایی مدیر پایگاه دنیای تخت جمشید از راه اندازی سیستم وای فای در منطقه ها توریستی استان فارس اطلاع داد و بیان نمود که با تجهیز این مجموعه دنیای به سیستم وای فای، از این پس توریستان داخلی و خارجی ضمن استفاده از بسته های 100 مگابایتی رایگان برای هر توریست می توانند از سرویس ویژه معرفی جاذبه های توریستی فارس به صورت صوتی نیز بهره مند شوند .

هاشم شایق، رئیس فناوری اطلاعات و آمار اداره کل میراث فرهنگی استان فارس نیز گفت:

در حال حاضر در چهار نقطه شاخص میراث تاریخی فارس شامل حافظیه، سعدیه، تخت جمشید و پاسارگاد با انعقاد تفاهم نامه ای با شرکت مخابرات استان فارس تجهیزات اینترنت رایگان نصب شده و هم اکنون آماده بهره برداری است.

منبع: کجارو / ایلنا
انتشار: 25 اسفند 1400 بروزرسانی: 25 اسفند 1400 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 2122

به "مجهز شدن نقاط گردشگری استان فارس به وای فای رایگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجهز شدن نقاط گردشگری استان فارس به وای فای رایگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید