مذاکره کننده سابق تجاری چین: پکن می خواهد ترامپ بار دیگر رئیس جمهور آمریکا گردد

به گزارش دانشنامه آریایی، به نوشته روزنامه دیلی میل، لونگ یونگتو، مذاکره کننده سابق دولت پکن در مذاکرات تجاری با آمریکا می گوید، به لطف توئیت های روزانه و بدون فیلتر، ترامپ را به راحتی می توان شناخت.

مذاکره کننده سابق تجاری چین: پکن می خواهد ترامپ بار دیگر رئیس جمهور آمریکا گردد

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

وی ادامه داد: طبیعت ترامپ او را به بهترین گزینه به عنوان رقیب در یک مذاکرات تبدیل می نماید چون او در دستورکارهایش شفاف عمل می نماید. ما می خواهیم ترامپ بار دیگر انتخاب گردد. ما از این اتفاق بسیار خشنود می شویم. او فرایند تصمیم گیری آمریکا را شفاف و کارآمد نموده است. علت هایی که باید ترامپ را داشته باشیم دلایل را اثبات می نماید. دیگر لازم نیست مانند گذشته که وقت بیشتری را صرف کنیم تا بفهمیم آمریکایی ها چه می خواهند یا افکار واقعی یکدیگر را جستجو کنیم.

این مقام سابق دولت چین ادامه داد، ترامپ یک مذاکره کننده شفاف و واقع گرا است که بر داشتن واردات چینی بیش از تولیدات آمریکایی تمرکز دارد. ترامپ برخلاف روسای سابق ایالات متحده است چون با پکن بر سر مسائل ژئوپلیتیکی نظیر تنش بر سر تایوان یا هنگ کنگ درگیر نمی گردد. ترامپ درباره منافع نه سیاست صحبت می نماید. چنین رقیبی بهترین گزینه برای مذاکرات است.

وی ادامه داد، لغو تعرفه های گمرکی یک شرط کلیدی برای هر توافق تجاری است البته هنوز تعیین نیست که چنین توافقی به چه صورت است. اختلاف در زمینه تجاری با چین بخشی از استراتژی ترامپ در محافظت از محصولات داخلی او است. دولت ترامپ از توافق همکاری بین اروپا و اقیانوسیه خارج شد و بر کالاهای اتحادیه اروپا، کانادا و مکزیک هم تعرفه هایی وضع نموده است.

منبع: انتخاب
انتشار: 12 دی 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 658

به "مذاکره کننده سابق تجاری چین: پکن می خواهد ترامپ بار دیگر رئیس جمهور آمریکا گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مذاکره کننده سابق تجاری چین: پکن می خواهد ترامپ بار دیگر رئیس جمهور آمریکا گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید