مرگ 304 چینی مبتلا به ویروس کرونا تا به امروز

به گزارش دانشنامه آریایی، تلویزیون دولتی چین روز یکشنبه گزارش داد که شمار قربانیان مبتلا به ویروس کرونا در این کشور به 304 نفر رسیده است.

مرگ 304 چینی مبتلا به ویروس کرونا تا به امروز

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید و از دیوار چین در پکن عبور کنید و به نمایشگاه گوانجو رفته و در خیابانهای شانگهای قدم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، تلویزیون دولتی چین روز یکشنبه اطلاع داد که روز شنبه 45 نفر دیگر در استان هوبی به دلیل ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست دادند تا شمار قربانیان این ویروس کشنده در چین به 304 نفر برسد.

همچنین روز یکشنبه ابتلای دست کم 1921 نفر دیگر در چین به ویروس کرونا ثبت شد تا بدین ترتیب تعداد مبتلایان به این ویروس در چین به 14 هزار و 380 نفر برسد.

تعداد کشور های خارجی (به غیر از چین) درگیر با معضل این نوع ویروس نیز به 26 رسیده که شامل آمریکا، فرانسه، ژاپن، کره جنوبی، تایوان، سنگاپور، تایلند، استرالیا، نپال، ویتنام، هنگ کنگ، ماکائو، مالزی، کانادا، کامبوج، سریلانکا، آلمان، امارات عربی متحده، هند، فیلیپین، فنلاند، ایالات متحده، سوئد، ایتالیا، روسیه و اسپانیا است.

با ین حال شیوع این ویروس در خارج از مرز های چین تا حدی کنترل شده و البته هنوز تلفاتی از مبتلایان در کشور های خارجی گزارش نشده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 745

به "مرگ 304 چینی مبتلا به ویروس کرونا تا به امروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرگ 304 چینی مبتلا به ویروس کرونا تا به امروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید