مزدوران وابسته به ترکیه خانه شهروندان سوری را به آتش کشیدند

به گزارش دانشنامه آریایی، خبرگزاری رسمی سوریه گزارش کرد که مزدوران وابسته به ترکیه چند خانه را در شمال شرق سوریه به آتش کشیدند.

مزدوران وابسته به ترکیه خانه شهروندان سوری را به آتش کشیدند

جهت دریافت خدمات محوطه سازی ویلا مدرن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین خدمات طراحی و اجرای محوطه سازی و حیاط سازی می‌باشد.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، خبرگزاری رسمی سوریه سانا، امروز (چهارشنبه)، گزارش کرد که گروه تروریستی شهداء بدر وابسته به ترکیه خانه هایی را در منطقه رأس العین (شمال الحسکه) به آتش کشیدند.

بعضی منابع به سانا گزارش کردند، در آن مناطقی که تروریست های وابسته به ترکیه مستقر هستند، عملیات های آدم ربایی نیز افزایش یافته است بویژه در منطقه رأس العین بطوریکه یک گروه از مزدوران وابسته به ترکیه یک پزشک سوری را از خانه اش در بخش شمالی شهر یادشده ربودند.

به گفته این منابع، این مزدوران همچنین در مناطق یادشده اقدام به باج گیری از شهروندان سوری می نمایند.

در همین ارتباط، سانا، روز گذشته، گزارش کرد که گروه های وابسته به ترکیه، چند تراکتور و ابزار کشاورزی را در شمال غرب الحسکه دزدیدند.

بعضی منابع در شمال سوریه همچنین گزارش کردند، ترکیه شماری از عناصر سابق داعش را از زندان های خود آزاد نموده و به شمال الرقه فرستاده تا گروه تروریستی جدیدی را تشکیل دهند

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 949

به "مزدوران وابسته به ترکیه خانه شهروندان سوری را به آتش کشیدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مزدوران وابسته به ترکیه خانه شهروندان سوری را به آتش کشیدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید