مصیبت عظمای تعطیلات ساحل: شن های چسبیده به مایو

به گزارش دانشنامه آریایی، هنگام سفر به دریا در تعطیلات داغ تابستان، با مایوی شنی و زبر خود چه کنیم؟

مصیبت عظمای تعطیلات ساحل: شن های چسبیده به مایو

اگر بعد از شنا غصه دار می شوید که چطور شن های چسبنده را از مایوی خود پاک کنید، این مطلب فوت وفن را بخوانید را راه چاره آن را بیاموزید.

با این که لم دادن کنار ساحل بسیار آرام بخش است و خاطرات گرم و پر تب و تابی را برای شما می سازد، اما چسبیدن شن ها به مایو یا لباس شنا بدون شک چندان خوشایند نیست. انگار شن ها عادت دارند که به لباس شنا بچسبند و کنده هم نشوند. خوشبختانه، با یک راه چاره ساده شما می توانید شن ها را از مایوی خود جدا کنید و مدت زمان بیشتری از لباس شنای دوست داشتنی خود استفاده نمایید. هر چه مدت طولانی تری شن ها بر روی مایو بمانند، سخت تر پاک می شوند. بنابراین، سرعت عمل در این مواقع کلید حل مشکل است.

چیزهایی که لازم دارید:

  • سطل آب
  • حوله
  • مایع شوینده ملایم

مرحله اول:

در فضای باز، مثل حیاط یا کنار ساحل، به خوبی مایوی خود را تکان دهید تا کثیفی و شن از مایو جدا گردد. مایو را پشت به رو کنید و به آرامی دست خود روی مایو بکشید تا شن هایی که بین درزها گیر نموده اند خارج شوند.

مرحله دوم:

یه سطل را از آب سرد پر کنید و دو قاشق غذاخوری مایع لباسشویی ملایم را به آن اضافه کنید. مایو را در سطل فرو کنید و بگذارید حدود 15 دقیقه به حال خود باقی بماند.

مرحله سوم:

مایو را از سطل بیرون بیاورید و آن را با استفاده از آب سرد به خوبی آبکشی کنید تا مواد شوینده کاملاً پاک شوند. سپس، مایو را در یک حوله خشک بپیچید و به آرامی فشار دهید تا آب اضافی آن گرفته گردد.

مرحله چهارم:

لباس شنا را روی یک حوله خشک در جای خنک بگذارید و بگذارید جریان هوا آن را خشک کند. مایو را در آفتاب و زیر نور مستقیم خورشید نیندازید تا رنگ آن از بین نرود.

مرحله پنجم:

وقتی مایوی شما خشک شد، آن را دوباره تکان دهید. لباس را پشت به رو کنید و دوباره فرایند تکان دادن را تکرار کنید. اگر شنی روی لباس شنای شما به جای مانده است، به آرامی آن را پاک کنید و با یک حوله خشک و ضخیم شن هایی که گیر نموده اند را به خوبی تکان دهید تا از لابه لای درزها خارج شوند.

منبع: فوت و فن
انتشار: 20 مرداد 1401 بروزرسانی: 20 مرداد 1401 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 2248

به "مصیبت عظمای تعطیلات ساحل: شن های چسبیده به مایو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مصیبت عظمای تعطیلات ساحل: شن های چسبیده به مایو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید