ملی پوش جودو به جای جهانی، با نابینایان همراه می گردد

به گزارش دانشنامه آریایی، تیم ملی جودو در حالی راهی مسابقات جهانی می گردد که علیرضا خجسته عضو این تیم باید تیم نابینایان را در بازی های پاراآسیایی جاکارتا همراهی کند.

ملی پوش جودو به جای جهانی، با نابینایان همراه می گردد

به گزارش خبرنگاران ، ترکیب تیم ملی جودو برای حضور در رقابت های قهرمانی دنیا تغییر یافت و این تیم با سه جودوکار در این مسابقات حضور پیدا می نماید.

در حالی که فدراسیون جودو نام چهار جودوکار را برای حضور در رقابتهای قهرمانی دنیا روی سایت رسمی این مسابقات ثبت نام نموده، اما سه جودوکار به این مسابقات اعزام می شوند.

علیرضا خجسته که در بازیهای آسیایی و در وزن 66- کیلوگرم همان دور اول به نماینده کره شمالی باخت و حذف شد، برای حضور در بازیهای پاراآسیایی در ترکیب تیم ملی جودو نابینایان و کم بینایان قرار گرفته و باید دوباره راهی جاکارتا گردد و این بار در وزن 73- کیلوگرم مبارزه کند.

بر همین اساس تیم ملی جودو با محمد محمدی بریمانلو، سعید ملایی و جواد محجوب در رقابتهای جودو قهرمانی 2018 دنیا حضور پیدا می نماید.

اینکه چطور خجسته می تواند هم عضو تیم ملی جودو باشد و هم عضو تیم ملی نابینایان در نوع خود عجیب و باور نکردنی است.

رقابت های جودو قهرمانی دنیا با حضور 817 جودوکار از 132 کشور 29 شهریورماه به میزبانی آذربایجان شروع و به مدت هفت روز در سالن ژیمانستیک شهر باکو جریان دارد.

5،160

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 2 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 62

به "ملی پوش جودو به جای جهانی، با نابینایان همراه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملی پوش جودو به جای جهانی، با نابینایان همراه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید