نظرسنجی، حزب محافظه کار انگلیس 8 درصد از حزب کارگر پیش است

به گزارش دانشنامه آریایی، نظرسنجی یک روزنامه انگلیسی نشان می دهد که کمتر از دو ماه مانده به انتخابات زودهنگام بریتانیا، محافظه کاران با 8 درصد فزونی از رقیب خود حزب کارگر پیش افتاده اند.

نظرسنجی، حزب محافظه کار انگلیس 8 درصد از حزب کارگر پیش است

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور ارزان انگلیس همراه باشید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، نظرسنجی روزنامه انگلیسی دیلی میل نشان می دهد که حزب محافظه کار این کشور کمتر از دو ماه مانده به انتخابات زودهنگام، 8 درصد از اصلی ترین رقیب خود، حزب کارگر پیش است.

مجلس بریتانیا خاتمه با برگزاری انتخابات زودهنگام در این کشور موافقت نموده و این درحالی ست که به نظر می رسد باز هم بحث خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا، اصلی ترین عامل معین کننده در این انتخابات باشد.

بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس که اکنون در راس حزب محافظه کار واقع شده است قصد داشت تا امروز (31 اکتبر)، لندن را با توافق یا بدون آن از اتحادیه اروپا خارج کند که با مخالفت مجلس خاتمه مجبور شد تمدید مهلت برگزیت تا خاتمه ژانویه سال آینده میلادی را بپذیرد.

بر اساس نظرسنجی دیلی میل، حزب محافظه کار از حمایت 34 درصدی بهره می برد و این در حالی ست که حزب کارگر با حمایت 26 درصدی در صندلی دوم است. حزب لیبرال دموکرات که حامی ماندن در اتحادیه اروپاست با 19 درصد در صندلی سوم است و حزب برگزیت نایژل فاراژ با 12 درصد در صندلی چهارم است.

کارزار انتخاباتی انگلستان از امروز (پنج شنبه) شروع می گردد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 18 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 532

به "نظرسنجی، حزب محافظه کار انگلیس 8 درصد از حزب کارگر پیش است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نظرسنجی، حزب محافظه کار انگلیس 8 درصد از حزب کارگر پیش است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید