نماینده تفرش: مدرک من جعلی نیست

به گزارش دانشنامه آریایی، از صبح امروز خبری مبنی بر جعلی بودن مدرک تحصیلی نماینده تفرش در مجلس یازدهم در فضای خبری و رسانه ای منتشر شد.

نماینده تفرش: مدرک من جعلی نیست

سینا کمالخانی نماینده تفرش در مجلس یازدهم که با گرایش مستقل در این مجلس حضور دارد به خبرآنلاین گفت: جعلی بودن مدرک تحصیلی من صحت ندارد.

وی اضافه نمود: هیات نظارت استان ابهاماتی را وارد نموده، ولی معاون سیاسی استان در مصاحبهیی این موضوع را رد نموده است.

این نماینده مجلس یازدهم درخصوص نظر شورای نگهبان دراینباره نیز گفت: مسئله ای به مدرک تحصیلی من وارد نیست، حتی خودم هم نمیدانم علت این ابهام چیست. درحال نامه نگاری با شورای نگهبان هستم، ولی تا جایی که مطلعم شوای نگهبان هم این ادعا را تایید ننموده است.

این اظهارات درحالی از سوی نماینده تفرش مطرح شد که بهروز اکرمی معاون سیاسی اجتماعی استاندار مرکزی عنوان نموده بود، بنده از صحت جعلی بودن مدرک هیچ اطلاعی نداشته، ولی شورای نگهبان کشور به نقصی در پرونده منتخب مردم شهرستان های آشتیان، فراهان و تفرش در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی پی برده است.

وی همچنین اعلام نموده بود: منتظر آنالیز و نظر نهایی شورای نگهبان و وزارت کشور نسبت به پرونده منتخب مردم شهرستان های آشتیان، فراهان و تفرش در یازدهمین مجلس شورای اسلامی هستیم که این کار زمان بر است و هر چه وزارت کشور و شورای نگهبان تصمیم بگیرند، بدان عمل خواهد شد.

ستاد انتخابات کشور: گزارشی درباره جعلی بودن مدرک منتخبان نداشتیم

دبیر ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه تا به امروز گزارشی درباره جعلی بودن مدرک تحصیلی یکی از منتخبین مجلس یازدهم به ما نرسیده است، گفت: اگر چنین مسائلی مطرح باشد خود نمایندگان مجلس یازدهم در زمان رای به اعتبارنامه ها، آن را آنالیز می نمایند.

اسماعیل موسوی در مصاحبه با ایسنا، درباره صحت موضوع جعلی بودن مدرک تحصیلی یکی از منتخبین مجلس یازدهم، اظهار کرد: تا این لحظه هیچ گزارشی در این زمینه به ما ارسال نشده است. البته شورای نگهبان صحت انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را تایید نموده و وزارت کشور نیز اعتبارنامه منتخبین را صادر نموده است؛ بنابراین هر موضوعی درباره منتخبین باید در مجلس یازدهم آنالیز گردد. اینچنین مسائلی که شما اشاره کردید توسط خود نمایندگان مجلس یازدهم در زمان رای به اعتبارنامه آن ها آنالیز می گردد.

وی ادامه داد: وزارت کشور تا به امروز اعتبارنامه 279 منتخب را صادر و امضا نموده است و به زودی این اعتبارنامه ها را برای معاونت قوانین مجلس ارسال خواهیم کرد. یک نسخه را نیز به شورای نگهبان می فرستیم.

دبیر ستاد انتخابات در سرانجام با اشاره به اینکه 11 منتخب به جامانده مجلس در مرحله دوم انتخابات در شهریور ماه برگزیده می شوند گفت: دو نفر از منتخبین نیز فوت شده اند که در انتخابات میان دوره ای مجلس در سال 1400 جایگزین آن ها انتخاب خواهد شد.

منبع: فرارو
انتشار: 11 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 1114

به "نماینده تفرش: مدرک من جعلی نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نماینده تفرش: مدرک من جعلی نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید