والیبال ایران حریف کانادا هم نشد، سه شکست حاصل کار شاگردان کولاکویچ از تورنمنت اسلوونی

به گزارش دانشنامه آریایی، تیم ملی والیبال ایران در سومین دیدارش در تورنمنت چهارجانبه لیوبلیانای اسلوونی برابر تیم ملی کانادا هم بازنده شد تا بدون برد از این تورنمنت راهی قهرمانی دنیا گردد

والیبال ایران حریف کانادا هم نشد، سه شکست حاصل کار شاگردان کولاکویچ از تورنمنت اسلوونی

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا ارزان قیمت هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

تیم ملی والیبال ایران که خود را برای حضوری قدرتمند در رقابت های قهرمانی دنیا 2018 آماده می نماید پس از قهرمانی در بازی های آسیایی 2018 اندونزی، امروز(شنبه) از ساعت 23:45 در سومین و آخرین ملاقاتش در تورنمت چهارجانبه لیوبلیانای اسلوونی رو در روی شردان استفان آنتیگا در تیم ملی کانادا نهاده شد و در انتها این بازی طولانی با حساب سه بر دو مغلوب حریف شد تا سومین شکست متوالیش در این تورنمنت را تجربه کند.

کولاکوویچ برخلاف دو بازی گذشته در این ملاقات از ترکیبی جدید و متشکل از بازیکنان باتجربه و جوان بهره گرفت و محمد طاهر وادی، محمد موسوی، میلاد عبادی پور، امیر غفور، علی شفیعی و محمد جواد معنوی نژاد را در ترکیب اصلی قرار داد اما در انتها ست های بازی این ملاقات طولانی را با امتیاز های 24-26، 25-22، 25-18، 23-25 و 9-15 به کانادا واگذار کرد تا نبرد دو تیم بدون برد این تورنمنت به سود کانادا تمام گردد.

والیبالیست های ایران در دو ملاقات اخیرشان در تورنمنت لیوبلیانا برابر آمریکا و اسلوونی شکست خوردند و با شکست برابر کانادا بدون پیروزی راهی رقابت های قهرمانی دنیا 2018 خواهند شد.

تیم ملی والیبال ایران که در رقابت های قهرمانی دنیا 2018 با تیم های بلغارستان، لهستان، کوبا، فنلاند و پورتوریکو هم گروه است باید بیست و یکم شهریور در نخستین ملاقاتش از ساعت 18:30 به مصاف پورتوریکو برود.

منبع: خبر فوری
انتشار: 20 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 926

به "والیبال ایران حریف کانادا هم نشد، سه شکست حاصل کار شاگردان کولاکویچ از تورنمنت اسلوونی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "والیبال ایران حریف کانادا هم نشد، سه شکست حاصل کار شاگردان کولاکویچ از تورنمنت اسلوونی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید