واکسیناسیون بیش از 4 هزار راننده ناوگان حمل ونقل درون شهری قزوین

به گزارش دانشنامه آریایی، سرپرست معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری قزوین از واکسیناسیون بیش از 4 هزار راننده اتوبوس، تاکسی و ناوگان حمل بار درون شهری اطلاع داد.

واکسیناسیون بیش از 4 هزار راننده ناوگان حمل ونقل درون شهری قزوین

به گزارش گروه استان های خبرنگاران از قزوین ،شیما زرآبادی پور سرپرست معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: در پی قرار گرفتن رانندگان ناوگان حمل ونقل عمومی و حمل بار و مسافر درون شهری در اولویت تزریق واکسن کرونا، فراخوان آنان صورت گرفت؛ به طوری که بیش از 4 هزار نفر از رانندگان اتوبوس، تاکسی و ناوگان حمل بار درون شهری تحت نظارت شهرداری قزوین برای تزریق واکسن اقدام کردند.

او اضافه کرد: پس از اعلام این فراخوان در اوایل مردادماه، با هماهنگی مرکز بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوین، تعداد رانندگان سازمان تاکسیرانی شهرداری که واکسن را دریافت کردند به 3 هزار و 700 نفر و تعداد رانندگان واکسینه شده سازمان اتوبوسرانی به 412 نفر رسید.

سرپرست معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری قزوین ادامه داد: تعدادی از رانندگان ناوگان هم پیش از اعلام فراخوان واکسیناسیون این قشر، به واسطه شرایط سنی خود، جزو مشمولان دریافت واکسن بوده و آن را دریافت نموده بودند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 1915

به "واکسیناسیون بیش از 4 هزار راننده ناوگان حمل ونقل درون شهری قزوین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکسیناسیون بیش از 4 هزار راننده ناوگان حمل ونقل درون شهری قزوین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید