واکنش ستاره پدیده به پیشنهاد پرسپولیس خبرنگاران

به گزارش دانشنامه آریایی، مدافع تیم فوتبال پدیده نتیجه تساوی در بازی امروز را عادلانه می داند و از فرایند انتقال نافرجام خود به پرسپولیس پرده برداشت.

واکنش ستاره پدیده به پیشنهاد پرسپولیس خبرنگاران

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، علی نعمتی مدافع چپ تیم فوتبال پدیده که نمایش خوبی در مقابل پرسپولیس امروز ارائه کرد، پس از سرانجام بازی در میکسدزون استادیوم امام رضا(ع) به خبرنگار ما گفت: بازی خیلی سختی بود؛ از قبل بازی هم می دانستیم که بازی خیلی سختی را پیش روی خودمان داریم و باید خیلی کم اشتباه بازی می کردیم. دو تیم موقعیت های زیادی داشتند و بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشتند که بازی با نتیجه مساوی به سرانجام رسید که فکر می کنم عادلانه بود.

نعمتی درباره پاس گلی هم که به قاسمی نژاد داد، گفت: وظیفه اصلی من دفاع کردن است، بتوانیم هم به تیم در حمله یاری می کنیم و خداراشکر توانستم به تیمم یاری کنم.

مدافع مورد علاقه یحیی گل محمدی درباره بازی در مقابل پرسپولیس شرح داد: صحبت هایی درباره رفتنم به پرسپولیس شده بود و پیگیری هایی هم صورت گرفته بود اما من با باشگاه پدیده قرارداد داشتم و کوشش خودم را کردم اما نشد و حالا برای تیمم پدیده بهترین بازی هایم را انجام بدهم؛ بازی های خیلی سختی را در پیش داریم و امیدوارم بتوانیم با تمرکز بالا برای بازی های بعدی آماده شویم و نتایج لازم را کسب کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 6 اردیبهشت 1400 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 1708

به "واکنش ستاره پدیده به پیشنهاد پرسپولیس خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش ستاره پدیده به پیشنهاد پرسپولیس خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید