ویتنام به تعامل با تجار و صنعتگران مالی اصفهان بسیار علاقه مند است

به گزارش دانشنامه آریایی، خبرنگاران: سفیر کشور ویتنام گفت: کشور ویتنام به تعامل با تجار و صنعتگران مالی اصفهان بسیار علاقه مند بوده و در این نمایشگاه نیز پیروز شدیم مذاکرات خوبی داشته باشیم.

ویتنام به تعامل با تجار و صنعتگران مالی اصفهان بسیار علاقه مند است

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام سفر کنید.

به گزارش خبرنگاران از اصفهان، به نقل از واحد رسانه شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان، هونگ تک در بازدید از هفتمین نمایشگاه بین المللی صنعت گردشگری اصفهان گفت: از کودکی به فرهنگ ایرانی علاقه مند بودم، موسیقی ایرانی را دوست داشتم و در خصوص پارس و ایران زمین شنیده بودم.

وی اضافه کرد: در جوانی هزار و یک شب را مطالعه نموده ام و به صنایع دستی ایران نیز بسیار علاقه دارم و این علاقه به فرهنگ ایران سبب شده برای چهارمین بار به اصفهان سفر کنم.

سفیر کشور ویتنام بیان نمود: این فقط زیبایی ظاهری شهر اصفهان نبوده که این شهر را بی نظیر نموده، بلکه خلق و خوی مردمان این شهر و هنرمندی آنان است که هویتی زیبا به اصفهان بخشیده است.

وی با اشاره به اینکه تکنولوژی و فناوری های کشور ایران نیز در ویتنام شناخته شده، توضیح داد: من در هر بار سفر، به پیروزیت هایی تازه از ایرانیان برخورد نموده ام و هر بار چیزهای متفاوت و جذاب تری از پیشرفت ها و فرهنگ کهن ایرانی دیده ام.

تک گفت: تصویر هنرمندانی که در بازارهای اصفهان مشغول کار هستند، هرگز از ذهنم پاک نمی گردد و این سخت کوشی و هنرمندی آنان بوده که زیبایی این شهر را تکمیل نموده است.

وی اعلام کرد: به محض اینکه دعوت نامه نمایشگاه اصفهان را دریافت کردم، تصمیم گرفتم به این جا بیایم. ما امروز این جا هستیم تا ظرفیت های گردشگری کشورمان را به ایرانیان بشناسانیم و تصویرهای نادرستی که از ویتنام در ذهن مردم بوده را پاک کنیم.

سفیر کشور ویتنام بیان نمود: همچنین ما به تعامل با تجار و صنعتگران مالی اصفهان بسیار علاقه مند هستیم و در این نمایشگاه نیز پیروز شدیم مذاکرات خوبی داشته باشیم.

نمایشگاه ها بهترین راه شناخت کشورها از یکدیگر

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان گفت: ایرانیان شناخت زیادی از توانمندی های صنعتی، مالی و گردشگری کشور ویتنام ندارند و این امر یکی به دلیل بُعد مسافت و دیگری به دلیل نبود ارتباط 2 کشور بوده است.

رسول محققیان اضافه کرد: ما علاقه مند هستیم این ارتباط و شناخت را به وسیله برگزاری نمایشگاه های متقابل و مشترک در ایران و ویتنام ایجاد کنیم.

وی با اشاره به اینکه یکی از بهترین راه ها برای شناساندن ویتنام امروز به مردم ایران و دنیا، نمایشگاه ها بوده، بیان نمود: بدون شک ارتباطات تجاری پایدار و مفید به توسعه روابط منجر می گردد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان توضیح داد: مردم ایران فقط ویتنام را در شرایط جنگ و رشادت های مردمش می شناسند، که این نقطه ای قوت برای این کشور بوده اما در خصوص ویتنام امروز، آگاهی کمی دارند.

وی خطاب به سفیر ویتنام گفت: خرسند هستم که به عنوان یک مشارکت کننده در نمایشگاه صنعت گردشگری اصفهان حضور دارید و از نزدیک با ظرفیت های گردشگری اصفهان و دیگر شهرهای ایران آشنا می شوید.

محققیان با اشاره به فرهنگ آسیائی کشور ویتنام و قرابت فرهنگی با ایران اعلام کرد: امیدوار هستیم روابط مالی و تجاری 2 کشور بیش از پیش توسعه یابد.

هفتمین نمایشگاه بین المللی گردشگری، صنایع و تجهیزات وابسته تا 5 اردیبهشت ماه با حضور 60 مشارکت کننده در محل نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان و در ساعات بازدید 16 الی 22 برپا است.

این نمایشگاه همچنین میزبان سفارت های مالزی، سرکنسولگری روسیه و مهمانانی از ارمنستان و تاجیکستان نیز هست.

آ

منبع: تسنیم
انتشار: 27 شهریور 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 363

به "ویتنام به تعامل با تجار و صنعتگران مالی اصفهان بسیار علاقه مند است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویتنام به تعامل با تجار و صنعتگران مالی اصفهان بسیار علاقه مند است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید