پذیرش مسافر در مراکز اقامتی شهرستان اردبیل ممنوع است

به گزارش دانشنامه آریایی، رئیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان اردبیل گفت: پذیرش مسافر در مراکز اقامتی این شهرستان به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا ممنوع است.

پذیرش مسافر در مراکز اقامتی شهرستان اردبیل ممنوع است

لذت بخشترین تجربه سفر را با تور ارزان تجربه کنید. برای یافتن تورهای لحظه آخری، برنامه سفرهای مقرون به صرفه و دریافت راهنمایی از مسافران قدیمی با ما همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراثی فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل، محمدرضا شایقی امروز شنبه 17 اسفند ماه 98 در حاشیه بازدید و نظارت بر مراکز اقامتی توضیح داد: در پی گزارش مردمی مبنی بر تخلف بعضی مراکز اقامتی و پذیرش مسافران اکیپ نظارتی در شهرستان فعال شد.

او تأکید کرد: این اکیپ با حضور نمایندگان میراث فرهنگی، اماکن و جامعه صنفی مراکز اقامتی تشکیل و مراکز اقامتی سطح شهرستان اردبیل مورد بازدید نهاده شد.

رئیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان اردبیل اضافه نمود: مطابق ضوابط ابلاغی پذیرش مسافر در مراکز اقامتی تا اطلاع ثانوی ممنوع است و متاسفانه بعضی مراکز اقامتی به این مهم توجهی نداشته و مسافر پذیرش نموده بودند.

شایقی توضیح داد: به واحدهای اقامتی متخلف تذکرات لازم ارائه شد و مراکز اقامتی ملزم شدند تا 24 ساعت نسبت به تخلیه اتاق ها و ترخیص مسافران اقدام نمایند که خوشبختانه این مهم در حال اجرا است.

او اضافه نمود: با توجه به ابلاغ ضوابط به مراکز اقامتی در صورت مشاهده پذیرش مسافر با واحد متخلف برخورد خواهد شد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 5 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 965

به "پذیرش مسافر در مراکز اقامتی شهرستان اردبیل ممنوع است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پذیرش مسافر در مراکز اقامتی شهرستان اردبیل ممنوع است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید