پراندلی: ایتالیا استحقاق یک تساوی را داشت، واکنش بازیکنانم عالی بود

به گزارش دانشنامه آریایی، خبرنگاران: سرمربی تیم ملی ایتالیا با تمجید از واکنش مردانش به گل های خورده در بازی برابر میزبان جام کنفدراسیون ها مدعی شد آتزوری در این بازی مستحق شکست نبوده است.

پراندلی: ایتالیا استحقاق یک تساوی را داشت، واکنش بازیکنانم عالی بود

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، چزاره پراندلی پس از شکست 4 بر 2 تیمش در بازی برابر برزیل که در آن 2 ستاره خط میانی خود، آندره آ پیرلو و دانیله دروسی را در اختیار نداشت و در دقیقه 26 هم ریکاردو مونتولیوو، هافبک دیگرش را از دست داد، گفت: ما در نیمه دوم بازی عملکرد فوق العاده ای داشتیم و حق مان بود که بازی را به تساوی بکشانیم اما وقتی جلوی تیم های بزرگ بازی می کنی کافی است که یک اشتباه بکنی تا تاوان بزرگی بابت آن بدهی.

پراندلی که در این بازی ایگناسیو آباته، مدافع میلان را هم از دست داد، در ادامه گفت وگوی خود با رای اسپورت گفت: واقعا راضی هستیم چون در نیمه دوم با شخصیتی فوق العاده بازی کردیم. واکنش بازیکنان عالی بود. ما به فضاهای خالی برزیل خوب حمله کردیم و زمانی که نتیجه 3-2 به نفع برزیل بود موقعیت خوبی برای به تساوی کشاندن بازی داشتیم.

سرمربی پیشین فیورنتینا توضیح داد: در دقایق ابتدای بازی مجبور به انجام 2 تعویض ناخواسته شدیم بنابراین کارمان خیلی سخت شد اما در نیمه دوم به شیوه جدید عادت و بهتر کار کردیم.

پراندلی در مورد بازی بعدی تیمش در مرحله نیمه نهایی جام کنفدراسیون ها که به احتمال بسیار زیاد برابر اسپانیا خواهد بود، خاطر نشان کرد: ما به دنبال ارتقای سطح بازی تیم مان هستیم و این تورنمنت به ما یاری زیادی در این زمینه می نماید. اسپانیا بهترین تیم دنیاست و به همین خاطر اگر قرار باشد با آنها روبرو شویم سعی خواهیم کرد آمادگی خود را دوباره به دست آوریم. البته در همین بازی هم برای برزیل مشکلاتی را به وجود آوردیم.

بازی بعدی تیم ملی ایتالیا 27 ژوئن (4 روز دیگر) در شهر فورتالزا برابر برنده گروه B خواهد بود.

منبع: تسنیم
انتشار: 8 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 313

به "پراندلی: ایتالیا استحقاق یک تساوی را داشت، واکنش بازیکنانم عالی بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پراندلی: ایتالیا استحقاق یک تساوی را داشت، واکنش بازیکنانم عالی بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید