پرورش میگو و ماهی؛ بهانه تازه برای زمین خواران در جزیره هرمز ، برطرف تصرف بیش از 11 هزار متر مربع از زمین های ملی در جزیره هرمز

به گزارش دانشنامه آریایی، فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: بیش از 11 هزار متر مربع از زمین های ملی جزیره هرمز برطرف تصرف شد.

پرورش میگو و ماهی؛ بهانه تازه برای زمین خواران در جزیره هرمز ، برطرف تصرف بیش از 11 هزار متر مربع از زمین های ملی در جزیره هرمز

سردار غلامرضا جعفری، صبح امروز(دوم مردادماه) در جمع خبرنگاران، اضافه نمود: با هوشیاری ماموران پلیس امنیت مالی استان هرمزگان یک فقره زمین خواری اراضی ملی به ارزش 20 میلیارد ریال در جزیره هرمز کشف و با هماهنگی قضایی برطرف تصرف شد.

سردار جعفری بیان نمود: فردی به بهانه پرورش میگو و ماهی 11 هزار و 433 متر مربع از زمین های ملی را تصرف و تخریب نموده بود.

وی در سرانجام اعلام نمود: متهم بدون داشتن مدرک و تخصص لازم برای پرورش آبزیان دریایی و با استفاده از رانت و برقراری روابط نامتعارف با اداره های متولی موافقت نامه اصولی طرح پرورش ماهیان دریایی را گرفته بود.

منبع: چمدان
انتشار: 25 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 1262

به "پرورش میگو و ماهی؛ بهانه تازه برای زمین خواران در جزیره هرمز ، برطرف تصرف بیش از 11 هزار متر مربع از زمین های ملی در جزیره هرمز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرورش میگو و ماهی؛ بهانه تازه برای زمین خواران در جزیره هرمز ، برطرف تصرف بیش از 11 هزار متر مربع از زمین های ملی در جزیره هرمز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید