چهار ویژگی تازه و جالب واتساپ!

به گزارش دانشنامه آریایی، در خاتمه ماه مارس گزارشی در مورد آزمایش توانایی ارسال فایل های تا سقف 2 گیگابایت به وسیله واتساپ منتشر شد. در حالی که این ویژگی در حال حاضر فقط برای آزمایش کنندگان بتا در دسترس است، ویژگی دیگری نیز ممکن است در آینده نزدیک به این اپلیکیشن اضافه گردد. نسخه های بتا 22.8.0.74 واتساپ برای iOS و 2.2209.03 برای دسکتاپ با این عملکرد سازگار هستند.

چهار ویژگی تازه و جالب واتساپ!

به گزارش خبرنگاران، آخرین نسخه های واتس اپ بتا برای اندروید، وب و دسک تاپ این امکان را به کاربران می دهند تا زمان تقریبی رسیدن اسناد به اشتراک گذشته شده به گیرنده و اسناد در حال دانلود را مشاهده نمایند. همانطور که در اسکرین شات به اشتراک گذاشته مشاهده می گردد زمانی که شخصی فایلی را ارسال می نماید، گیرنده می تواند ببیند که دانلود کامل سند چقدر زمان می برد. در حال حاضر این ویژگی برای بعضی از کاربران بتا ارائه شده است.

این اپلیکیشن بعلاوه در حال توسعه یک رابط کاربری تازه برای حساب های تجاری است. این ویژگی به کاربران تجاری این امکان را می دهد که مستقیماً یک لینک کوتاه را با مشتریان خود به اشتراک بگذارند. در حال حاضر این ویژگی در نسخه بتای اندروید این اپلیکیشن وجود دارد و به زودی برای کاربران Business نسخه IOS واتساپ نیز در دسترس قرار می گیرد. از این پس واتساپ به کاربران عادی و تجاری اجازه می دهد تا پروفایل های کاربری خود را به وسیله یک کد QR به اشتراک بگذارند. کاربران می توانند بصورت دستی لینک های کوتاهی را به پروفایل واتساپ خود اضافه نمایند.

ویژگی تازه کسب و کار واتساپ در حال حاضر در نسخه بتای 2.22.9.8 در دسترس است. اسکرین شات به اشتراک گذاشته شده از این اپلیکیشن نشان می دهد دکمه کد QR موجود در کنار نام حساب کاربری با یک نماد اشتراک گذاری تازه جایگزین خواهد شد. با ضربه زدن روی این نماد وارد بخشی به نام اشتراک گذاری نمایه ها خواهیم شد که این امکان را به ما می دهد تا لینک کوتاه نمایه خود را کپی کنیم. از این لینک کوتاه می توان برای چت کردن با یک حساب واتساپ بدون احتیاج به ذخیره شماره تلفن آن در فهرست مخاطبین خود استفاده کرد. این قابلیت یک url کوتاه در wa.me ایجاد می نماید پس از آن شماره تلفن کاربر درج می گردد.

واتساپ بعلاوه در حال کار بر روی چند ویژگی تازه در نسخه iOS این اپلیکیشن است. یکی از این ویژگی ها توانایی واکنش به پیغام ها می باشد. نسخه بتای واتساپ برای اندروید نیز در حال آزمایش نسخه بهبودیافته این ویژگی است که به کاربران اجازه می دهد با هر ایموجی که می خواهند واکنش نشان دهند. واتس اپ بعلاوه در حال آماده سازی ویژگی سازگاری چند دستگاهی است؛ این ویژگی باعث می گردد که دستگاه های بیشتری پیغام ها را به طور همزمان دریافت نمایند. بدون اینکه به تلفن جفت شده نزدیک باشند و یا دستگاه جفت شده به اینترنت متصل باشد.

منبع: gizbot

منبع: فرارو
انتشار: 14 تیر 1401 بروزرسانی: 14 تیر 1401 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 2215

به "چهار ویژگی تازه و جالب واتساپ!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چهار ویژگی تازه و جالب واتساپ!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید