چگونه از پیج اینستاگرام درآمدزایی کنید؟

به گزارش دانشنامه آریایی، اپلیکیشن اشتراک گذاری عکس و ویدیوی اینستاگرام از سال 2012 که از سوی فیس بوک خریداری شد، مرتبا رشد نموده و کاربران زیادی را جذب خود نموده است که در میان آنها بعضی به درآمدزایی به وسیله این اپلیکیشن پرداخته اند.

چگونه از پیج اینستاگرام درآمدزایی کنید؟

قرارداد خرید اینستاگرام یک موفقیت استراتژیک برای فیس بوک بود و در عین این که یک برنامه موبایلی عرضه کرد، یک رقیب احتاقتصادی را هم از سر راه خود برداشت. این پلتفرم تا اوت سال 2020 ماهانه حدود یک میلیارد کاربر فعال داشته است.

یک اکانت اینستاگرام پرطرفدار می تواند ارزش اقتصادی زیادی برای کسانی که محتوای آن را فراوری می نمایند، داشته باشد. سلبریتیها پول زیادی از اینستاگرام کسب می نمایند اما هر کسی که بتواند مخاطبان زیادی را جذب می نماید، می تواند درآمد قابل توجهی را به وسیله این اپلیکیشن بدست آورد.

اینستاگرام به فعالان اینستاگرامی پولی پرداخت نمی نماید اما راههای متعددی درآمدزایی نظیر اسپانسری یک برند، بازاریابی و فروش مستقیم محصولات یا ارائه خدمات به مشتریان به وسیله اینستاگرام وجود دارد.

برندها با کسانی که اینفلوئنسر شناخته می شوند و شمار زیادی طرفدار در پیج اینستاگرام خود دارند، قرارداد می بندند. در کل، کسانی که طرفداران بیشتری دارند و سطح مشارکت طرفدارانشان بالاست، دستمزد روزانه بالایی می توانند دریافت نمایند.

پیج با 10 هزار فالوئر 100 دلار می ارزد

شمار فالوئرها تنها عامل معین نماینده در ارزش یک پیج اینستاگرام نیست. اگرچه شمار بالای فالوئرها اهمیت دارد اما ارزش پیج به مشارکت فعالانه فالوئرها در پستها هم بستگی دارد.

طبق اعلام اینفلوئنسرمارکتینگ هاب، میانگین سطح مشارکت برای یک پیج اینستاگرام حدود سه درصد است. بنابراین هر گونه نرخ مشارکت بالاتر از این میزان به همراه شمار بالای فالوئرها به معنای آن است که صاحب پیج یک اینفلوئنسر است.

بعضی از بازاریابان دیجیتالی یک سنت به ازای هر فالو را به عنوان نرخ پایه به صاحب پیج پیشنهاد می نمایند که به معنای درآمد 100 دلاری از هر 10 هزار فالوئر است. ارزش یک پیج با 10 هزار فالوئر به عوامل دیگری نظیر فالوئرهای فعال هم بستگی دارد.

پیج اینستاگرام با 50 هزار فالوئر 500 دلار می ارزد

با استفاده از معیار قیمت یک سنت به ازای هر فالو، یک پیج اینستاگرام با 50 هزار فالوئر ممکن است حدود 500 دلار قیمت داشته باشد اما باز هم اینستاگرامرها می توانند از راههای مختلف از بازاریابی محصولاتشان گرفته تا ارسال پستهایی که اسپانسر دارند و تبلیغات برای دیگران درآمدزایی نمایند.

پیج اینستاگرام با 100 هزار فالوئر 700 تا 900 دلار می ارزد

طبق اعلام اینفلوئنسر مارکتینگ هاب، ارسال یک عکس که اسپانسر دارد، در پیجی با 100 هزار فالوئر می تواند بین 700 تا 900 دلار ارزش داشته باشد.

یک پیج اینستاگرام با یک میلیون فالوئر چقدر ارزش دارد؟

یک پیج اینستاگرام با یک میلیون فالوئر ارزش زیادی دارد. یکی از سلبریتیهایی که طبق آمار استاتیستا، بیش از 200 میلیون فالوئر تا دسامبر 2020 داشته، سال گذشته برای هر پستی که در اینستاگرام ارسال کرد، 1.2 میلیون دلار درآمد داشت. یک منبع دیگر درآمدزایی در اینستاگرام اداره و فراوری محتوا برای پیج دیگران است. یک کاربر در این باره شرح داد در مدت چهار سال با اداره پیجی که 1.9 میلیون فالوئر داشت، 36 هزار دلار درآمد کسب کرد.

ارزش نام کاربری اینستاگرام چگونه محاسبه می گردد؟

ماشین حسابهای آنلاینی وجود دارند که می توانند به برآورد کلی از ارزش یک نام کاربری اینستاگرام بپردازند. افراد نامهای کاربری اینستاگرام و همین طور پیجها در پلتفرمهای شبکه اجتماعی دیگر مانند توییتر و یوتیوب را می فروشند.

بر اساس گزارش مارکت رئالیست، اینستاگرام فروش یا انتقال هر بخشی از اکانت را ممنوع نموده است.،ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 6 اسفند 1399 بروزرسانی: 6 اسفند 1399 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 1587

به "چگونه از پیج اینستاگرام درآمدزایی کنید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه از پیج اینستاگرام درآمدزایی کنید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید