کاستاراتویچ: قرعه ایران در بازی های آسیایی خوب و هدف ما صعود به نیمه نهایی است، مطمئن نیستم لژیونرها در جاکارتا حضور داشته باشند

به گزارش دانشنامه آریایی، زوران کاستاراتویچ، سرمربی تیم ملی هندبال در گفت وگو با خبرنگاران از قرعه ایران در بازی های آسیایی 2018 اندونزی ابراز رضایت کرد.

کاستاراتویچ: قرعه ایران در بازی های آسیایی خوب و هدف ما صعود به نیمه نهایی است، مطمئن نیستم لژیونرها در جاکارتا حضور داشته باشند

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

زوران کاستاراتویچ، سرمربی تیم ملی هندبال در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درخصوص همگروهی ایران با مالزی و قطر در بازی های آسیایی 2018 اندونزی گفت: قرعه ما در این بازی ها خوب است. باید دید شکل برگزاری مسابقات چگونه است تا استراتژی خودمان را برای آن مسابقات آماده کنیم. هدف ما این است که تا به نیمه نهایی این بازی ها صعود کنیم.

وی درخصوص حضور لژیونرها در بازی های آسیایی گفت: مطمئن نیستم که بتوانند در این مسابقات شرکت نمایند. تضمینی هم برای حضور آنها در تیم ملی وجود ندارد. بازی های آسیایی در تقویم بین المللی نیست و باشگاه های اروپایی می توانند بازیکنان خود را به تیم های ملی ندهند. در تلاشیم تا حداقل از حضور چند لژیونر در این بازی ها استفاده کنیم. شرایط دشواری داریم. برای مثال پویا نوروزی نژاد در آلمان بازی می نماید و همان زمان که ما بازی های آسیایی داریم، لیگ آلمان هم آغاز شده است. سعی می کنیم تعدادی از باشگاه ها را راضی کنیم تا بعضی از بازیکنان را در اختیار ما قرار دهند.

سرمربی تیم ملی هندبال توضیح داد: از عملکرد بازیکنان در اردوها راضی هستم. روزی دو بار تمرین می کنیم و آمادگی بازیکنان راضی نماینده است. جو خوبی در اردوها حاکم است و بازیکنان با انگیزه کار می نمایند.

کاستاراتویچ درخصوص حضور ایران در تورنمنت قطر تاکید نمود: ترجیح می دادم که بازی های تدارکاتی بیشتری داشته باشیم ولی شرایط این گونه است. باید سخت تمرین کرد و به دنبال کسب بهترین نتیجه هستیم. سعی می کنیم در زمان باقی مانده تا بازی های آسیایی، چند بازی تدارکاتی هم داشته باشیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 22 آبان 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 544

به "کاستاراتویچ: قرعه ایران در بازی های آسیایی خوب و هدف ما صعود به نیمه نهایی است، مطمئن نیستم لژیونرها در جاکارتا حضور داشته باشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاستاراتویچ: قرعه ایران در بازی های آسیایی خوب و هدف ما صعود به نیمه نهایی است، مطمئن نیستم لژیونرها در جاکارتا حضور داشته باشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید