کسب تندیس رضایتمندی مشتری به وسیله شرکت مخابرات ایران

به گزارش دانشنامه آریایی، به گزارش خبرنگاران به نقل اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، چهارمین همایش ملی نقش مدیران مالی در پیشبرد اقتصاد مقاومتی و جهش فراوری اشاعه فرهنگ اجرای کامل سیاست های اصل 44 قانون اساسی و آنالیز موانع فراوری و صادرات به جهت برطرف موانع دست و پاگیر فراوری و اشتغال، با حضور شرکت های برتر دولتی و خصوصی برگزار گردید.

کسب تندیس رضایتمندی مشتری به وسیله شرکت مخابرات ایران

بر اساس این گزارش، تحقق سیاست های کلان اقتصاد مقاومتی و رسیدن به رشد مالی مورد نظر در برنامه ششم توسعه نیازمند الزاماتی هست که عمده ترین آن ها اشاعه فرهنگ اجرای کامل سیاست های اصل 44 قانون اساسی، تبیین توسعه ارتباطات بین المللی و جذب سرمایه های خارجی، آنالیز موانع فراوری و صادرات به جهت برطرف موانع دست و پاگیر فراوری و اشتغال نیازمند پیش زمینه هایی است که با برگزاری این همایش راهکارهای تحقق آن به صورت تخصصی آنالیز شد.

ارتقای صندلی کیفیت و بهره وری محصول فراوری ملی در رعایت حقوق مصرف کننده و در بین آحاد مردم، ارزیابی نقش مدیریت و کارآفرینی در پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی و جهش فراوری، آنالیز برطرف خلا های قانونی اشتغال و در صورت لزوم تصویب طرح های لازم از جمله راهکارهای ارائه شده در این مراسم به منظور تحقق رضایتمندی مشتری بود.

بر اساس این گزارش، از آنجا که یکی از ارکان مهم جهت رسیدن به این الزامات، افزایش بلوغ سازمانی مدیران، رؤسا و مشاوران صنعت و اقتصاد کشور است، پس از برگزاری سه دوره از همایش ملی نقش مدیران مالی در پیشبرد اقتصاد مقاومتی و جهش فراوری با مشارکت و حمایت دستگاه های حاکمیتی و اجرایی کشور، چهارمین دوره این همایش ملی با رویکرد رضایتمندی مشتری و با تقدیر از شرکت های برتر در این حوزه برگزار گردید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 مرداد 1400 بروزرسانی: 3 مرداد 1400 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 1857

به "کسب تندیس رضایتمندی مشتری به وسیله شرکت مخابرات ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کسب تندیس رضایتمندی مشتری به وسیله شرکت مخابرات ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید