گران ترین برندهای عینک آفتابی در جهان

به گزارش دانشنامه آریایی، امروزه عینک آفتاب بخش جدا نشدنی از استایل افراد است و اگر برای شما هم جالب باشد که بدانید گران ترین عینک های آفتابی در جهان را چه برندی فراوری می نماید و چرا انقدر گران هستند، خواندن این مقاله به شما یاری خواهد نمود. جهت خرید عینک آفتابی اصل می توانید به سایت عینک فراشاد مراجعه کنید.

گران ترین برندهای عینک آفتابی در جهان

عینک آفتابی برند کارتیر (Cartier Paris)

برند کارتیر جز معروف ترین فراوری کنندگان اکسسوری است. عموما عینک های آفتابی را از جنس تیتانیوم، پلاستیک، استات و غیره می سازند؛ اما برند کارتیر عینک افتابی خود را از طلای 18 عیار می سازد که همین امر باعث می شود جز لوکس ترین و گران ترین عینک های آفتابی قرار بگیرد. حدود قیمت این عینک 25000 دلار است که حقیقتا مبلغ بسیار زیادی است. مدل های دیگری از عینک های آفتابی وجود دارد که در اطراف فریم عینک در حدود 180 الماس کار شده است و جز گران ترین اکسسوری هایی است که می توانید بخرید.

عینک آفتابی برند لوگانو (Lugano)

در فریم طلایی این عینک از الماس صورتی 85.2 قیراطی استفاده شده است. این عینک در طرح پلنگی از الماس های 59.3 قیراطی زرد و سیاه استفاده نموده و به همین علت است که از گران ترین عینک های جهان محسوب می شود. در واقع این عینک حدود 27000 دلار قیمت دارد. برند لوگانو در کوشش است تا برای ساخت عینک های خود از بزرگ ترین و خاص ترین سنگ ها استفاده کند و با استفاده از طراحان و حرفه ای و بسیار ماهر خود جایگاه ویژه ای در جهان برای خود کسب کند.

عینک آفتابی گلد وود (Gold & Wood)

عینک های ساخته شده از چوب و طلا هنر دست طراحان و فراوریکنندگان برند گلد وود است. این برند برای ساخت عینک خود از چوب های بسیار ارزشمند و الیاف کربن استفاده می نماید و قاب های طلا و چوب با طراحی اختصاصی گلد وود بسیار مورد توجه هواداران اکسسوری های گران قیمت نهاده شده است. از دیگر ویژگی های منحصر به فرد عینک های گلد وود استفاده از 12 نوع چوب ارزنده و قرار دادن ابریشم روی آن است. بعلاوه در طراحی این عینک ها از فیبر کربن، شاخ جامد و 119 عدد الماس استفاده شده است که آن را در فهرست گران قیمت ترین عینک آفتابی های جهان قرار می دهد.

عینک آفتابی بولگاری (Bvlgari)

استفاده از طلا سفیر 18 عیار، الماس و یاقوت کبود در ساخت عینک آفتابی های برند بولگاری از دلایل گرانی آن است. اما از دیگر ویژگی های عینک 59000 دلاری بولگاری استفاده از سایر جواهرات بر روی استات سیاه و جزئیات طلایی آن است. البته جالب است بدانید برند بولگاری به غیر از عینک آفتابی فراوری کننده لباس، لوازم جانبی و جواهرات لوکس است.

عینک آفتابی لاکچریتور (luxuriator)

لاین فراوری عینک آفتابی شرکت فرانکو در سال 2004 ایجاد شد. پیش از این شرکت فرانکو در آمریکا مشغول فراوری کیف بود. عینک آفتابی های ساخت این شرکت دست ساز هستند و برای ساخت آن ها از الماس سنگ فرش در قاب فلزی طلایی یا سفید استفاده شده است. این عینک در شرکت فرانکو دارای نسخه میناکاری شده نیز می باشد. پوشش لنز این عینک دارای ویژگی هایی همانند ضد انعکاس بودن، فلاش آینه ای، فتوکروم و پلاریزه است.

عینک کارتیر (Cartier Panthers Points)

حتما شما هم نام کارتیه را تا به امروز در میان برندهای لوکس جهان شنیده اید. این شرکت نام آشنا در حال فراوری جواهرات، لوازم جانبی و ساعت است. این مدل از عینک که در شرکت کارتیه فراوری شده است به علت طرح پلنگی آن به این نام شناخته می شود. احتمالا عینک های دیگر این برند تا به این حد گران نباشند؛ اما این مدل خاص به علت پلنگ خمیده ای که روی فریم آن طراحی شده و بسیار خاص می باشد، قیمت بالایی هم دارد. تنها پلنگ آن نمی تواند این عینک را در فهرست گران قیمت ترین عینک آفتابی های جهان قرار دهد؛ استفاده از طلای 18 عیار، 560 الماس تراشخورده و 645 یاقوت کبود در ساخت این عینک است که این عینک را زیبا و لوکس نموده است. عینک کارتیه (Panthers) مورد توجه افراد ثروتمند و خانواده سلطنتی واقع شده است.

عینک آفتابی شیلس (Shiels)

شرکت شیلز در کشور استرالیا بنا شد و مهم ترین و عجیب ترین اقدام آن ها صرف 5 سال به جهت فراوری زمرد های منحصر به فرد و برش و جلا دادن آن بود. فریم این عینک خاص از طلا ساخته شده و لنز آن از زمرد اصل است به همین علت هم بسیار گران قیمت است. به جهت کیفیت بالای فراوری، این عینک در همان ابتدای ورود به بازار مورد توجه ستاره های سینما و سوپر استارها نهاده شد. قیمت این عینک حدود 200000 دلار است و از گران قیمت ترین عینک آفتابی ها در جهان شناخته می شود.

عینک آفتابی دولچه گابانا (Dolce & Gabbana)

عینک آفتابی مدل Arise Collective DG2027B این برند از برترین متریال ساخته شده است. فریم این عینک فلزی است اما در آن از طلا هم استفاده شده؛ بعلاوه مارک حک شده بر روی آن از الماس ساخته شده است. شیشه های این عینک آفتابی دارای محافظ UV است. قیمت این مدل عینک از برند دولچه گابانا 383 هزار دلار است و به علت قیمت بالای آن عموما به وسیله افراد ثروتمند استفاده می شود.

عینک آفتابی چوپارد (Chopard)

این عینک آفتابی در سال 2012 در دبی برای اولین بار رو نمایی شد. یکی از مواردی که این عینک را بسیار خاص نموده است، نهاده شدن الماس های تراشخورده و خاص آن در فواصل خیلی نزدیک بهم هستند. این عینک آفتابی که در فهرست گران قیمت ترین عینک آفتابی جهان واقع شده است به قیمت 400 هزار دلار به فروش می رسد. از دیگر دلایل قیمت بالای این مدل استفاده از طلای 24 عیار در ساخت فریم آن است.

عینک آفتابی بنتلی (Bentley Platinum)

برند بنتلی علاوه بر فراوری ماشین در زمینه مد و فشن نیز بسیار مطرح است. عینک آفتابی فراوری شده به وسیله این برند از گران قیمت ترین عینک آفتابی های جهان است. این عینک در ابتدا با جنس بدنه پلاتین فراوری شد که حتی از طلا نیز گران قیمت تر است. در حال حاضر این عینک در سه جنس بدنه طلای سفید و زرد و پلاتین فراوری می شود و به بازار عرضه می شود.

عینک آفتابی می باخ (Mayback The Diploma I)

این برند نزدیک به یک قرن است که در حال فراوری عینک آفتابی می باشد و این عینک آفتابی فراوری شده از این برند در فهرست گران قیمت ترین عینک آفتابی های جهانست. فریم این عینک از طلای 18 عیار ساخته شده و 174 عدد الماس دست ساز جهت تزئین آن استفاده شده است. جالب است بدانید از این عینک آفتابی تنها 50 عدد فراوری شد.

سخن پایانی

اگر برای شما هم جالب باشد گران ترین عینک های جهان کدامند و یا قصد خرید یکی از آن ها را دارید می توانید با مطالعه این مقاله با بعضی از آن ها آشنا می شوید

منبع

منبع: فوت و فن
انتشار: 25 شهریور 1401 بروزرسانی: 25 شهریور 1401 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 2269

به "گران ترین برندهای عینک آفتابی در جهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گران ترین برندهای عینک آفتابی در جهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید