400 تخت برای بیماران کرونا مثبت در لرستان در نظر گرفته شده است

به گزارش دانشنامه آریایی، خبرنگاران/لرستان رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: 400 تخت برای بیماران کرونا مثبت در استان در نظر گرفته شده است.

400 تخت برای بیماران کرونا مثبت در لرستان در نظر گرفته شده است

دکتر محمدرضا نیکبخت در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: برای مبارزه با کرونا ویروس کافی است نکات ساده بهداشتی رعایت شود.

وی ادامه داد: به مردم توصیه می کنم تا 13 فروردین در منازل خود بمانند تا درکنار آن با رعایت اصول و موازین بهداشتی دیگر مسئله ای نداشته باشیم.

نیکبخت گفت: هم اکنون در بحث شیوع بیماری در شیب سربه بالا قرار داریم و نزدیک قله هستیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با بیان اینکه در شهرهایی که تعطیل شدند و ازدحام کم بوده انتقال بیماری کمتر شده است، اعلام نمود: هم اکنون کادر درمانی دانشگاه چهار برابر شرایط فعلی آمادگی دارند.

این مسئول اعلام نمود: همچنین 400 تخت برای بیماران کرونا مثبت در نظر گرفته ایم که در کنار آن هم می توانیم از ظرفیت بیمارستان 525 تختخوابی ارتش استفاده کنیم.

وی گفت: در مبارزه با کرونا ویروس هماهنگی بین استانی خوبی میان دانشگاه علوم پزشکی، استانداری، نیروهای مسلح(سپاه، ارتش، پلیس، ناجا)، هلال احمر و ... وجود دارد و همه پای کار هستند.

نیکبخت شرح داد: از مردم درخواست می کنم در کنار هماهنگی دستگاه های فوق برای مبارزه با کرونا ویروس در منازل خود بمانند و موازین بهداشتی را رعایت کنند تا این بیماری که فاقد واکسن و درمان است را شکست دهیم.

وی یادآور شد: هم اکنون درمان بیماری با داروهای ضد ویروسی انجام می شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 997

به "400 تخت برای بیماران کرونا مثبت در لرستان در نظر گرفته شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "400 تخت برای بیماران کرونا مثبت در لرستان در نظر گرفته شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید