بازدید معاون رئیس جمهور از مرکز ساماندهی و توسعه مشاغل خانگی البرز

به گزارش دانشنامه آریایی، خبرنگاران/البرز معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری از مرکز ساماندهی و توسعه مشاغل خانگی البرز تماشا کرد.

بازدید معاون رئیس جمهور از مرکز ساماندهی و توسعه مشاغل خانگی البرز

به گزارش خبرنگاران، انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده روز پنجشنبه 18 فروردین در سفر رئیس جمهور و هیات دولت به البرز، ضمن بازدید از بخش ها و غرفه های مختلف مشاغل خانگی در مرکز ساماندهی و توسعه مشاغل خانگی البرز؛ با فعالان هر یک از بخش های این مرکز به گفت و گو پرداخت.

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور در فرایند این بازدید با مشاغل خانگی مختلف مستقر در این مرکز از جمله صنعت، کشاورزی، صنایع دستی، بعلاوه مشاوره تخصصی مشاغل خانگی و غیره آشنا شد.

طی این بازدید فعالان حوزه مشاغل خانگی در هر بخش به صورت مجزا با معاون رئیس جمهور به گفت و گو پرداختند، توضیحاتی درخصوص فعالیت های خود ارائه دادند و بعلاوه از مسائل خود در حوزه مشاغل خانگی گفتند.

عمده مسائل فعالان مشاغل خانگی درخصوص تسهیلات و دشواری های دریافت وام بود، به همین دلیل از معاون رئیس جمهور درخواست نگاه ویژه در این زمینه داشتند.

در مرکز ساماندهی و توسعه مشاغل خانگی، فعالان این حوزه شناسایی و به قابلیت های آنان پرداخته می گردد و بعلاوه نیازهای آموزشی و تخصصی شان ارزیابی می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 خرداد 1401 بروزرسانی: 9 خرداد 1401 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 2182

به "بازدید معاون رئیس جمهور از مرکز ساماندهی و توسعه مشاغل خانگی البرز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید معاون رئیس جمهور از مرکز ساماندهی و توسعه مشاغل خانگی البرز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید