ببینید؛ از بازی رومیزی متال گیر سالید رونمایی شد

به گزارش دانشنامه آریایی، طبق جدیدترین گزارش های منتشر شده به نظر می رسد که بازی Metal Gear Solid: The Board Game به حیات بازگشته است.

ببینید؛ از بازی رومیزی متال گیر سالید رونمایی شد

پس از گذشت بیش از دو سال پس از لغو این بازی رومیزی از طریق IDW Games، کمپانی CMON که به خاطر ساخت بازی رومیزی Zombicide شناخته شده، تصمیم گرفته که آن را عرضه کند. این کمپانی قرار است از طرح اصلی که از طریق امرسون ماتسوچی (Emerson Matsuuchi)، خالق Spectre Ops، طراحی شده استفاده کند. گفتنی است که این خبر با معرفی بازسازی متال گیر سالید 3 از سوی کونامی (Konami) مصادف است.

شرکت CMON را به عنوان یک بازی مخفی کاری کوآپ برای یک تا چهار بازیکن، با روایتی پیچیده توصیف کرده است. شش ماموریت مستقل وجود دارد که بازیکنان می توانند انجام دهند یا اگر زمان دارید، یک کمپین داستانی 14 ماموریتی نیز برای بازی وجود دارد. دوستداران مینیاتورهای پلاستیکی باید بدانند که در کنار مینیاتورهایی برای شخصیت های انسانی، یک متال گیر رکس (Metal Gear REX) بزرگ نیز وجود دارد. این بازی رومیزی شامل شخصیت هایی نظیر سالید اسنیک (Solid Snake)، گرگ خاکستری (Gray Fox)، مریل (Meryl) و آتاکان (Otacon) به عنوان قهرمانان قابل بازی و آسلات (Revolver Ocelot)، اسنایپر ولف (Sniper Wolf)، منتیس روانی (Psycho Mantis)، ولکان ریون (Vulcan Raven) و لیکوئید اسنیک (Liquid Snake) به عنوان باس یا غول آخر است. هر شخصیت دارای ویژگی های منحصربه فردی است و چیزهای متفاوتی را به تیم اضافه می کند.

گفتنی است که نسخه پیش خرید بازی با عنوان Integral Edition، تا می 2024 عرضه خواهد شد. این نسخه شامل یک مینیاتور انحصاری از متال گیر رکس و یک رمان گرافیکی 109 صفحه ای خواهد بود که از طریق کنت لو (Kenneth Loh) طراحی شده است.

کمپانی CMON مدت زیادی است که در کار ساخت بازی های رومیزی فعالیت دارد و تقریب تمام آثار پیروز آن از طریق پلتفرم کیک استارتر از نظر مالی تامین شده است. این شرکت پنجاه و پنجمین کمپین خود را در آوریل به سرانجام رساند و بیش از 3.8 میلیون دلار برای بازی رومیزی Zombicide: White Death بدست آورد. البته این شرکت با بازی های اقتباسی دارای مجوز نیز غریبه نیست و در این میان آثاری نظیر Marvel United: Multiverse و Dune: War for Arrakis را توسعه داده است.

هنوز اطلاعاتی در مورد زمان عرضه و یا اینکه آیا این بازی رومیزی در خرده فروشی ها در دسترس قرار خواهد رفت یا خیر، عرضه نشده است. در ادامه می توانید تریلر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Polygon

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 16 خرداد 1402 بروزرسانی: 16 خرداد 1402 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 2384

به "ببینید؛ از بازی رومیزی متال گیر سالید رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید؛ از بازی رومیزی متال گیر سالید رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید