برترین برندهای ماشین لباسشویی در بازار کدامند؟

به گزارش دانشنامه آریایی، در میان لوازم خانگی، ماشین های لباسشویی به علت کاربرد زیادشان در خانه و ارتباط مستقیم شان با بهداشت و سلامت خانواده از اقلامی هستند که باید هنگام خریدشان دقت و وقت زیادی صرف گردد. برای اینکه فرایند خرید ماشین لباسشویی برای شما راحت تر گردد و از برندهای ماشین لباسشویی موجود در بازار و تنوع شان هم آگاه شوید، سعی کردیم در این جا به برندهای ایرانی و خارجی ماشین لباسشویی نگاهی داشته باشیم.

برترین برندهای ماشین لباسشویی در بازار کدامند؟

دنیای لوازم خانگی در ایران و دنیا، دنیای تحقیق و توسعه و اضافه کردن تکنولوژی های نو به این محصولات است. از این رو برندهای مختلف روی تیم های تحقیق و توسعه خودشان و اضافه کردن تکنولوژی ها و آپشن های نو به محصولات، سرمایه گذاری گسترده ای می نمایند. همین تعهد به نوآوری و بهبود کیفیت روز افزون در دنیای لوازم خانگی است که موجب می گردد یک برند در میان کاربران محبوب گردد و هوادار داشته باشد.

مشتری های لوازم خانگی در پی محصولات با کیفیتی هستند که مطابق نوترین تکنولوژی های روز طراحی و به بازار ارائه می شوند. برای همین روی برندهایی تمرکز می نمایند که در این زمینه بیشتر سرمایه گذاری می نمایند و همواره حرکت رو به جلویی در بازار دارند. این مسئله وفاداری را در مشتری ها افزایش می دهد و احساس تعلق بیشتری به یک برند ایجاد می نماید. در ادامه برندهای ایرانی و خارجی لباسشویی در ایران را آنالیز می کنیم.

محدودیت های بازار ایران

نکته مهمی که در خرید ماشین لباسشویی و هرگونه وسیله خانگی دیگر باید مدنظر داشته باشید، این است که بازار ایران همواره با محدودیت هایی روبرو است. در انتخاب برندهای داخلی شما محدودیتی ندارید ولی بنا به دلایل سیاسی، اقتصادی، تحریم ها و تصمیم های کلان در ایران، ممکن است دسترسی شما به بعضی برندها محدود گردد.

برای نمونه در سال 1400 ورود محصولات لوازم خانگی کره ای به بازارهای ایران با محدودیت هایی روبرو شد.

عوامل موثر در انتخاب یک برند

چه چیزی ما را به یک برند وفادار می نماید؟ چه چیزی موجب می گردد که همواره در ویترین فروشگاه ها در پی آن برند باشیم و با تماشاش خیال مان جمع گردد؟

عوامل مختلفی می توانند اعتماد ما را به یک برند جلب کند. در یک نگاه کلی شاید موارد زیر مهم ترین مواردی باشند که توجه به آن ها بتواند ما را در انتخاب برند موردنظرمان مطمئن کند:

  • حضور همیشگی در بازار
  • خلاقیت و نوآوری
  • رضایت سایر مشتری های
  • قیمت مناسب نسبت به کیفیت
  • خدمات پس از فروش

اینکه برندی فراوری مناسبی داشته باشد و همواره در بازار موجود باشد یک خاطرجمعی همیشگی به مشتری می دهد. علاوه بر آن در بازار لوازم خانگی که نوآوری حرف اول را می زند، خرید از برندی که همواره در پی نوآوری و خلاقیت است، می تواند یک عامل مهم باشد.

مردم در پی خرید وسایل هوشمند هستند و در این میان به برندهایی اعتماد می نمایند که در راستا درست نوآوری گام برمی دارند. اندازه رضایت سایر مشتری های از محصول در کنار قیمت گذاری رقابتی در بازار، از دیگر عواملی است که می تواند مشتری ها را به یک برند متمایل کند.

در نهایت هم مسئله مهم دیگر در انتخاب یک برند خدمات پس از فروش درست و به موقع این وسایل است. با این مقدمه در ادامه نگاهی داریم به برندهای ایرانی و خارجی ماشین لباسشویی در بازار ایران.

برندهای ماشین لباسشویی ایرانی

  • پارس خزر
  • آبسال
  • اسنوا
  • پاکشوما
  • ایکس ویژن

برند پارس خزر

پارس خزر یکی دیگر از برندهای ماشین لباسشویی قدیمی در بازار لوازم خانگی ایرانی است. این برند قدیمی و محبوب که از قضا هواداران سفت و سختی هم دارد. اگر در شبکه های اجتماعی عبارت ساخت ایران را جست وجو کنید، با انبوهی از کامنت های مردمی درباره کیفیت محصولات برند پارس خزر روبرو می شوید که نشان می دهد آن ها از گذشته تا به امروز، همواره روی کیفیت شان تاکید داشتند.

  • نوترین محصولات: نوترین مدل ماشین لباسشویی پارس خزر موجود در بازار، ماشین لباسشویی مدل WM-8514 است. یک ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک به که سیستم عیب یاب هوشمند و موتور اینورتری مجهز است.
  • تکنولوژی فراوری: مصرف انرژی آن بسیار پایین است و از تکنولوژی اددواش برای اضافه کردن لباس حین شست وشو هم بهره می برد.
  • بازه قیمتی: قیمت این ماشین لباسشویی در اواخر سال 1400 چیزی حدود 12 میلیون تومان برای یک مدل با سطل 8.5 کیلویی است.
  • گارانتی محصولات: سوال پرسیدن درباره خدمات پس از فروش پارس خزر هم احتمالا بی فایده به نظر می رسد. چرا که عمر محصولات این برند خیلی زیاد است و این مسئله خیال شما را راحت می نماید.

برند آبسال

یک از خوشنام ترین و باسابقه ترین برندهای ماشین لباسشویی در ایران برند آبسال است. بسیاری آبسال را با وسایل سرمایشی و گرمایشی اش می شناسند. در واقع این برند سال ها تنها فراوری نماینده کولر و بخاری بود. اما به هر حال در کنار کولر و بخاری حالا یک خط فراوری نو ماشین لباسشویی هم در این کارخانه راه اندازی شده است.

  • بازه قیمتی: اگر گزینه قیمت برای شما اهمیت دارد، ماشین های لباسشویی آبسال می توانند انتخاب مناسبی برای شما باشند. اکنون و در اواخر سال1400 ارزانترین ماشین لباسشویی آبسال پنج میلیون وهشتصدهزار تومان قیمت دارد و گران ترین آن ها هفت میلیون و ششصدهزار تومان.
  • نوترین محصولات: ماشین لباسشویی مدل REN7112 که از نوترین محصولات آبسال است صفحه نمایش لمسی دارد و کوتاه ترین زمان شست وشوی آن روی دور تند 19دقیقه طول می کشد.
  • تکنولوژی فراوری: بعلاوه می توانید خشک کن آن را نهایتا تا 1200 دور در دقیقه تنظیم کنید. به این ترتیب در زمان صرفه جویی کنید.
  • گارانتی محصولات: شرکت آبسال برای لباسشویی هایش ضمانت 24 ماهه در نظر گرفته است.

برند اسنوا

از تبلیغات محیطی و حضور در رسانه ها معلوم است که اسنوا به عنوان یکی از برترین برندهای ماشین لباسشویی حالا سهم زیادی از بازار لوازم خانگی را به خود اختصاص داده است.

  • تنوع محصولات: هم اکنون روی وب سایت اسنوا 24 مدل ماشین لباسشویی برای فروش وجود دارد. این تنوع محصول به خوبی نشان می دهد که این برند کوشش دارد تا همه سلیقه ها را راضی نگه دارد.
  • بازه قیمتی: سهم بیشتری از این محصولات بیش از 10 میلیون تومان قیمت دارند که نشان می دهد به نسبت یک برند داخلی، اسنوا گران تر از سایر رقبایش به شمار میرود. ارزانترین مدل لباسشویی اسنوا در حال حاضر (بهمن 1400) ماشین لباسشویی سری Harmony Slim مدل SWM-71104 است که هشت میلیون وششصدهزار تومان قیمت دارد و گران ترین مدل اسنوا هم ماشین لباسشویی واش این واش است که پانزده میلیون وششصدهزار تومان قیمت دارد.
  • تکنولوژی روز: اسنوا تمرکز زیادی روی تکنولوژی های روز دارد و در حال حاضر تبلیغات زیادی روی مدل واش این واش می نماید. مدلی که به طراحی یک دریچه کوچک روی در اصلی ماشین امکان اضافه کردن لباس حین شست وشو را به کاربر می دهد.

برند پاکشوما

پاکشوما هم یکی از قدیمی ترین و برترین برندهای ماشین لباسشویی است که سال هاست در کار فراوری ماشین لباسشویی فعالیت می نماید. از ماشین های لباسشویی نیمه اتوماتیک تا ماشین های لباسشویی اتوماتیک و هوشمند را می توان در میان محصولات این برند دید.

  • بازه قیمتی: نکته مجذوب کننده برند پاکشوما این است که در میان محصولات آن بازه بزرگی از قیمت را می توانید بیابید. به این ترتیب مشتری های مختلف با سطح و توان اقتصادی مختلف را می تواند راضی نگه دارد. از ماشین های لباسشویی نیمه اتوماتیک سه میلیون وششصدهزار تومانی تا ماشین های لباسشویی تمام اتوماتیک چهارده میلیونی در میان محصولات این برند دیده می گردد.
  • تنوع محصولات: در حال حاضر 19 مدل از ماشین های لباسشویی پاکشوما در بازار موجود است.
  • تکنولوژی فراوری: این برند از معدود برندهای ایرانی است که همچنان ماشین لباسشویی نیمه اتوماتیک هم فراوری می نماید.

برای تماشا آگهی های ماشین لباسشویی در خبرنگاران کلیک کنید

برند ایکس ویژن

با آغاز تحریم ها و رفتن برندهای خارجی و به ویژه کره ای از ایران، یکی دیگر از برندهای ماشین لباسشویی در ایران به نام ایکس ویژن در بازار حضور فعال تری پیدا کرد. این برند نزدیک به دو دهه است که در ایران فعالیت می نماید و با ظهور تحریم های دهه نود در ایران، توانست حضور فعالانه تری در بازار داشته باشد.

  • بازه قیمتی: برند ایکس ویژن در کنار اسنوا را می توان شیک ترین و در ردیف گران ترین برندهای ماشین لباسشویی فراوری داخل دانست.
  • نوآوری و تکنولوژی: نوترین مدل ماشین لباسشویی که این برند به بازار ارائه نموده است، ماشین لباسشویی مدل TE72-AW/AS که 7 کیلوگرم ظرفیت دارد. همانطور که گفتیم ایکس ویژه کوشش زیادی برای نوآوری و خلاقیت دارد و برای نمونه همین مدل از ماشین لباسشویی 16 برنامه متفاوت شست وشو دارد.
  • طراحی محصول: این برند تمرکز زیادی هم روی طراحی ماشین های لباسشویی اش دارد و همین مسئله آنها را در بازار از سایر رقبا متمایز می نماید.
  • قابلیت ها: از دیگر نکاتی که ایکس ویژه روی آن تمرکز ویژه دارد کاهش سر و صدای دستگاه در هنگام شست وشو است. آنها کوشش کردند تا به یاری فناوری تعادل اتوماتیک البسه (Auto Balance) این مسئله را حل نمایند. چیزی که هم آرامش و رفاه کاربر را در پی دارد و هم اینکه عمر دستگاه را افزایش می دهد.
  • گارانتی: ماشین های لباسشویی ایکس ویژه 36 ماه گارانتی دارند که به وسیله شرکت مادیران که نامش با برند ال جی در ایران گره خورده بود، ارائه می گردد.
آگهی های ماشین لباسشویی را در خبرنگاران ببینید
منبع: بلاگ دیوار
انتشار: 8 مرداد 1401 بروزرسانی: 8 مرداد 1401 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 2237

به "برترین برندهای ماشین لباسشویی در بازار کدامند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین برندهای ماشین لباسشویی در بازار کدامند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید